Gå til innhold

Et hjertesukk ang. Priest

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg blir til tider så dørgelig lei av å lese all sytingen om hvor "overpowered" priests er.

Før du hviner om dette er det en ting du bør tenke på. Hvor lett tror du det blir å drepe Onyxia, runne Molten Core, eller for den saks skyld gjøre BFD, DM eller Stockades på lav level dersom prester skal "nerfes"?

Javel.. Hvis du er glad i å dø, og Corpse Runs er noe av det morsomste du vet, er det bare å fortsette klagingen på at prester er "overpowered".3

Edit: Skriveleifer

Endret av mythix
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke healing som er overpowered, så en liten nerf på dmg spellsa til shadowpriests hadde nok ikke ødelagt for å ta onyxia o.l, med mindre man bruker priests som dmg dealers.

Skrevet
Jeg blir til tider så dørgelig lei av å lese all sytingen om hvor "overpowered" priests er.

Før du hviner om dette er det en ting du bør tenke på. Hvor lett tror du det blir å drepe Onyxia, runne Molten Core, eller for den saks skyld gjøre BFD, DM eller Stockades på lav level dersom prester skal "nerfes"?

Javel.. Hvis du er glad i å dø, og Corpse Runs er noe av det morsomste du vet, er det bare å fortsette klagingen på at prester er "overpowered".3

"priest" er ikke det folk syter om, "shadow priest" er problemet :p. en nerf av det har ingen innvirkning for MC/Ony.

Personlig så synes jeg di kan gjøre holy spec like overpowerd ;)

Skrevet

"priest" er ikke det folk syter om, "shadow priest" er problemet :p. en nerf av det har ingen innvirkning for MC/Ony.

Personlig så synes jeg di kan gjøre holy spec like overpowerd ;)

Problemet med Priest slik jeg ser det, er at det er enormt mange prester som "legger opp" før lvl 20, og det er først da moroa begynner som prest om man bestemmer seg for å legge noen talenter i "shadow". Selv hadde jeg også lagt presten min på hylla om det ikke var for shadow-skills'ene som gjør grinding/solo-spilling en god del enklere.

Jeg har inntrykk av at mange prester bruker shadow til level 60, og bytter da om til Holy/disc priest. Om det ikke var for shadow frem til lvl 60, hadde man neppe sett særlig mange høy level holy/disc priests heller.

my 2 cents

Skrevet

Jeg spiller selv priest og for mitt vedkommende skulle jeg ønske at Blizzard fjernet hele shadow treet. Da kunne vi i det minste fått priests som kunne heale.

Skrevet
Jeg spiller selv priest og for mitt vedkommende skulle jeg ønske at Blizzard fjernet hele shadow treet. Da kunne vi i det minste fått priests som kunne heale.

gah, spar oss

Skrevet

gah, spar oss

Jeg trenger vel ikke din tillatelse for å poste her inne vel?

Så slike kommentarer kan du spare deg for ja.

En shadow specced priest healer ca. 35% dårligere enn en som har fokusert på healing.

Skal legges til at jeg spiller på en PvE server og da er det håpløst med shadow specced priests som tar det for gitt at de skal til MC på bekostning at priests som healer vesentlig bedre.

Skrevet

shadowpriest er veldig god i 1 vs 1 pvp, men når det kjem til mass pvp slit dei meir.

for å gjøre ein priest som ikkje er shadow overpowered i pvp trengs plate :tease:

Skrevet

Synes ikke det er så overpowered etter grunt-trinket kom jeg..

Fear er jo forsåvidt den eneste defensive-spellen.. Shield tar jo kvelden med en gang.

Skrevet

gah, spar oss

En shadow specced priest healer ca. 35% dårligere enn en som har fokusert på healing.

Skal legges til at jeg spiller på en PvE server og da er det håpløst med shadow specced priests som tar det for gitt at de skal til MC på bekostning at priests som healer vesentlig bedre.

å ja, så din kommentar om å bare fjerne shadow treet så andre kan få priester som faktisk kan heale (siden shadow priests er retards og ikke kan heale) var en god kommentar?

nope, i was right the first time: spar oss

Skrevet
Buff Priest, Gi oss Stun! :) ikke en med bare 15 % sjanse

10% er det vel?

10% sjanse for å stunne i 3 sekunder. Bruk gjerne PW: Pain rank1 (25 mana) i PvP for å oppnå både dette og Shadow vulnerability for 15% ekstra skade, så trekker man frem Mind blast + flay.

Skrevet

en holy priest har en 25% bedre renew. i MC holder det med at bare en preist kaster renew på MT.

holy priests har en 10% bedre flash heal. wow! 1000hp isteden for 900. big deal :ermm:

så klart, hvis du går holy treet fult ut og får alle bonusene til greater heal så blir den en del bedre. men i MC er denne omtrent useless pga overhealing.

det er ikke ofte det bare er en healer på MT.

inspiration er kjekt men det er ikke nødvendig at alle prestene har den. 1-2 holder i massevis siden man oftest bare bruker flash heal og den critter ofte.

spirit of redeption, hvis du dør så er det noe galt med partyet du er i.

improved prayer of healing er bra, 20% mana redusering er brukbart, men ikke nødvendig.

holy nova... trenger vel egentlig ikke å kommentere den? :p

holy treet er elendig. totalt sett. man trenger bare å putte 10 talents der så er man på lik linje som en holy priest som har putta inn 31 talents.

enste forskjellen er at en full holy priest har bedre greater heal enn deg, som ikke ofte blir brukt.

improved renew og spiritual healing holder i massevis.

men tilbake til shadow priest. er det for jævelig at prester kan forsvare seg ikke sant?

om shadow treet blir nerfa så blir enda mer manko på prester enn det der er nå. lykke til med endgame da

Skrevet

Og som en kommentar til fyren som mente at hele shadow-treet burde fjernes:

Hva i huleste? Da hadde du fjernet omtrent alt av solo-muligheter en prest har. Ingen slow, ingen som helst mulighet til å stunne, ikke hatt silence, hatt fear med uendelig ventetid, svake damage spells og andre ting som hadde handikappet klassen betraktelig.

Holy er -ikke- et must i det heletatt før TIDLIGST level 50. Jeg er selv level 46 og 100% shadow, og har healet i absolutt alle instances jeg har kunnet. Jeg har wipet tre ganger så langt, og ingen av gangene har det vært min feil.

Skrevet

gah, spar oss

å ja, så din kommentar om å bare fjerne shadow treet så andre kan få priester som faktisk kan heale (siden shadow priests er retards og ikke kan heale) var en god kommentar?

nope, i was right the first time: spar oss

Forskjellen er at jeg kommenterer spillet, du evner ikke det og må nøye deg med å slenge dritt.

Men akkurat hva du vil om WoW, og meg for den saks skyld, men hold deg til trådens tema.

Burde ikke være spesielt vanskelig det.

Skrevet
Og som en kommentar til fyren som mente at hele shadow-treet burde fjernes:

Hva i huleste? Da hadde du fjernet omtrent alt av solo-muligheter en prest har. Ingen slow, ingen som helst mulighet til å stunne, ikke hatt silence, hatt fear med uendelig ventetid, svake damage spells og andre ting som hadde handikappet klassen betraktelig.

Holy er -ikke- et must i det heletatt før TIDLIGST level 50. Jeg er selv level 46 og 100% shadow, og har healet i absolutt alle instances jeg har kunnet. Jeg har wipet tre ganger så langt, og ingen av gangene har det vært min feil.

Har aldri brukt et eneste poeng på shadow og jeg soloer easy. Hadde ingen problemer med det fra 1-60.

Nå skal det dog legges til at jeg forholder meg til PvE servere. Der kan shadow med fordel fjernes i sin helhet og erstattes av noe mer healer orienterte talents.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit med shadow priests, da får kanskje vi dr00ds heale litt også (vi duger ikke til stort annet).

Skrevet
Buff Priest, Gi oss Stun! :) ikke en med bare 15 % sjanse

10% er det vel?

10% sjanse for å stunne i 3 sekunder. Bruk gjerne PW: Pain rank1 (25 mana) i PvP for å oppnå både dette og Shadow vulnerability for 15% ekstra skade, så trekker man frem Mind blast + flay.

Hmm.. At jeg ikke har tenkt på dette før! Jeg bruker ofte SW: Pain ene og alene for å forhindre at rogues kan gå i stealth igjen, og som du sier så er sjansen like stor for blackout på level 1 som høyeste trinn... Spørs om jeg ikke på putte SW:P på actionbaren igjen ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...