emacoolit Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 MP-demoen er tilgjengelig for alle (filen heter faktisk MP open beta, eller noe slikt). For å kunne bruke den, så må man ha fått tak i et serienummer, enten fra Sierra/Monolith, eller ved å kjøpe pre-order-pakka. Med pre-order, så får man 6 serienummer, en til seg selv, og 5 stk til å gi til andre. Ikke noe NDA.
akristina92 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) Unnskyld for å ta dette opp igjen, men kan noen plis gi meg en key? EDIT: Om noen føler seg gavmidle, så PLIIIIS PM meg Endret 2. september 2005 av DiskSpace10GB
Kurt P Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 kommer ikke FEAR nå vært øyeblikk ? spillet altså
Spirre Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 18 oktober i følge gamer. om jeg ikke husker feil
cremaster Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Sier ikke neitakk til en key hvis noen skulle være så snille å gi meg en...
ttt Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 No er ikkje dette ein "Vær så snill og gi meg ein key til Fear betaen-tråd". Rekner med at dei som har fått ein key vil behalde den for seg sjølv. Så vi trenger ikkje fleire tigge-innlegg.
emacoolit Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Vel, jeg hadde tenkt å ta med lisens-nøkler på jobben, og sende PM til de som har uttrykt ønske om et (maks 5 pers). Men jeg glemte coveret i dag, så jeg skal prøve å huske det i morgen (jeg har ikke internett hjemme enda).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå