Gå til innhold

PS Data ga meg trygghets-følelsen jeg lette etter..


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt mye hos psdata, og alt har funka og blitt levert veldig fort.... :smile:) I tillegg har jeg i flere år bare hørt god ord om dem..

 

Det eneste jeg ikkje liker med psdata er at de ikkje alltid har varene jeg er ute etter... Men det er nå en annen sak.... :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handla litt rundt Ps-data har NOEN av de beste prisene. Når jeg handler stort (skjer desverre alt for sjelden ettersom lommeboka stort sett er slunken). MEN hvis jeg skal ha enkeltkomponenter er det som oftest billigere alternativer å finne. Noen av disse har også en glimrende kundeservice.Uten å nevne noen bedrifter ved navn er dius et glimrende alternativ da.

Lenke til kommentar

Mye dårlig quoting i begynnelsen av denne tråden her..!

 

Ellers er PSData også min favoritt. Av samme grunner som andre har nevnt. Liker best når de sender feil og når jeg har garantisaker osv. Får alltid god service og ender opp med ekstra rambrikker, bedre harddisker osv.. :grin:

 

Ellers synes jeg også de kunne tatt inn litt andre merker/komponenter. Hvorfor selger de ikke Seagate-harddisker? Hvorfor kan de ikke selge en stillegående kvalitetskjøler? Hvorfor har de ikke Smartbuy 50 stk på spindel?

 

Skulle tro de hadde inngått avtale med Microplex og Komplett, men det er vel heller tvilsomt. Er det importøren som ikke er "god nok"?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...