Gå til innhold

problem: oppstart bfv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et irriterende problem :(. jeg har orginal cd-en og har innstalert det med orginal key og så videre... jeg har fått det til på denne dataen før (før re-formatering) og på en annen data... funker\funket helt fint.... men når jeg nå har cd 1 i cd-rommen, og skal starte det, kommer det:Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application... jeg har prøvd re innstalering, brukt imager og allt det der... men ingen ting fungerer... er det noen som har noen forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Battlefield Vietnam er 3 cd'er tror jeg? Ved mindre du har DVD versjonen? Hvis du har cd versjonen så pass på at du setter riktig cd inn.

Hvis ingenting funker, er det antakltigivis noe feil et sted, og hvis feilen ligger i spillet\CD'ene eller liknende, så er dette god nok grunn til at jeg gir deg denne linken :)

*Link fjernet, advarsel utdelt*

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)
Battlefield Vietnam er 3 cd'er tror jeg? Ved mindre du har DVD versjonen? Hvis du har cd versjonen så pass på at du setter riktig cd inn.

Hvis ingenting funker, er det antakltigivis noe feil et sted, og hvis feilen ligger i spillet\CD'ene eller liknende, så er dette god nok grunn til at jeg gir deg denne linken :)

*Fjernet*

Tusen millioner takkk... du er min engel...

hvor fant du den cracken sånn at jeg har den?(er det en internett side???)

Endret av psilocybe
Skrevet (endret)

raportert. det er ikke låv å diskutere piratvirkosmhet her på forumet, men kan sende en PM til deg med en crack side.

du har no motatt en link med crack til sinnsyke mengder spill.

Endret av vegis
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...