Gå til innhold

hitboxes i source føkka? Bevis.. eller? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det har lenge vært snakk om at hitboxene i CS Source har vært merkelige, du skyter 2 meter foran fienden og BOOM "HEADSHOT"! her har jeg en link med en film som beviser at dette er sant, hitboxene er ødelagte! MEN, jeg prøvde akkurat det samme som de gjorde, Å fant ut at dette ikke stemmer!

Gjør sånn for å teste:

1.Start lokal server med 1 bot gjør sånn at botten er på easy og kan bare bruke kniv.

2. Skriv så i console: sv_cheats 1

og sv_showhitboxes 2

3. start så å spille, når du ser botten ser du da de hitboxene, der man skal treffe for å ta liv av botten, men som filmen viser så er jo hitboxene LANGT foran BOTTEN!!! men så, prøv å skyte på hitboxene (vær sikker på at du treffer bare hitboxene og IKKE mannen) å da vil du merke at det ikke tok liv! så skyter du bare på mannen og IKKE hitboxene, da vil du merke at det faktisk tar liv :hm: !

sånn er det hvertfall på meg! men ta en titt på filmen, den beviser det bestikk motsatte!

CSS hitboxer føkka

Hva syntes dere?

Endret av Andak
Videoannonse
Annonse
Skrevet
for 100. gang ;)

På filmen spiller han på en tick33 server....

På en tickrate 66 eller 100 server med cl_interp 0.01, så er hitboxen bra...

Fortsatt helt idiotisk at dette skal være standard innstillinger på serveren. Vet at det er ille nok på 1.6-servere om man ikke gjør noen forandringer, men CS:S er 10 ganger verre.

Skrevet (endret)

pokkern.. hadde gleda meg til å se den, men fargene ble helt fucka.. så nesten ikke en dritt.

har instalert k-lite codec pack og bruker opera.. dritt ;) (nettop formatert)

men ale vet at hitboxen i source er litt bugga..

edit: likens i IE

Endret av complexity
Skrevet
QUOTE (Sippini @ 16/08/2005 : 12:23)  for 100. gang    På filmen spiller han på en tick33 server....  På en tickrate 66 eller 100 server med cl_interp 0.01, så er hitboxen bra...      Fortsatt helt idiotisk at dette skal være standard innstillinger på serveren. Vet at det er ille nok på 1.6-servere om man ikke gjør noen forandringer, men CS:S er 10 ganger verre.

filmen blir ikke tatt opp på en server, han har laget en lokal server med en bot der filmen blir spilt inn!

Skrevet
filmen blir ikke tatt opp på en server, han har laget en lokal server med en bot der filmen blir spilt inn!

Det er fortsatt en server, selv om han starter den selv i spillet. Fortsatt akkurat samme innstillingene som hvis man skulle satt opp en dedikert server.

Skrevet
Det er fortsatt en server, selv om han starter den selv i spillet. Fortsatt akkurat samme innstillingene som hvis man skulle satt opp en dedikert server.

Joda, det har du rett i, men da er det i hvertfall ikke lagg :thumbup:

men har testa det sjæl... å... filmen stemmer liksom ikke helt med virkeligheten :hm:

Skrevet

Dritkul film, med rå musikk. Det var bra.

Alt annet var dårlig. Men jeg gleder meg til å spille CSS i kveld, for jeg havner alltid i nærkamper med folk som beveger seg på tvers... :devil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...