Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke åpnet trial-programmer.


Anbefalte innlegg

Joda, min pc fungerer men fant ut at dette problemet passet her. Mitt problem er at jeg får feilmelding når jeg skal kjøre et trial-program. På Digital-Foto (et blad) følger det med en cd som inneholder programmer til prøving. På cd'en må man velge om man bruker Windows eller Mac. Jeg velger Windows. Når jeg har inst. f.eks. Photovista Panorama, så får jeg ikke åpnet og brukt programmet. Feilmeldingen jeg får opp er:

 

I det blå felter øverst står det: 16-biters Windows-delsystem. Så står det videre nedover som tekst: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-progammer. Velg 'lukk' for å avslutt programmet. Så er det to valg man skal trykke på, og det er Lukk eller Ignorer. Velger jeg Ignorer får jeg en ny feilmelding opp som sier: I blått felt øverst: Error. Så videre: The file could not be opened. Please check that the file exists and that it is in the correct location. C:\DOCUME~1\Lisbeth\LOKALE~1\Temp\LMS\cdains32\.dll.

 

Puh, noen som skjønte dette her? Håper det er noen der ute som kan dette og har noen gode råd på hva jeg skal gjøre.

 

Takker på forhånd jaffal :yes:

Endret av Kick150
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...