Gå til innhold

Hva slags pc er råest?


Anbefalte innlegg

Selv hatt AMD XP 2000+ den opplevde jeg som ganske stabil men noen små problemet med var nok det dårlige brikkesettet VIA KT333.

Har nå AMD XP 3200+ Barton som jeg er veldig fornøyd med og dønn stabil med NF7 og Nforce brikkesett.

Så var gamle Athlon Tunderbird og Durons CPU stabilitets problemer som er en historie. De jeg kjenner som har AMD Throgbreed eller barton CPU har hatt stabile maskiner. AMD 64 er bare større og bedre utvikling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oivind, hvem er du og hvorfor opptrer du som en drittsekk i denne tråden?

Han mener dette er en fjortis som bare gjør dette for å få oppmerksomhet :p

HA HA, det er absolutt ingen unnskyldning for å være så patetisk, spesielt for et voksent(?) menneske.

 

De som er så overbevist om at denne posten bare er for å få oppmerksomhet burde bare overse den, det er <--> SÅ vanskelig. :thumbup:

Lenke til kommentar
oivind, hvem er du og hvorfor opptrer du som en drittsekk i denne tråden?

Han mener dette er en fjortis som bare gjør dette for å få oppmerksomhet :p

HA HA, det er absolutt ingen unnskyldning for å være så patetisk, spesielt for et voksent(?) menneske.

 

De som er så overbevist om at denne posten bare er for å få oppmerksomhet burde bare overse den, det er <--> SÅ vanskelig. :thumbup:

Får jeg spørre hvordan DU kan være så sikker på at han er seriøs? Jeg vet godt at det flere ganger har vært noen fjortisser her og spurt etter "Super PC, 30-80k" osv. osv.

Lenke til kommentar

Ok folkens, vet da at AMD slår Intel i spilling, men de fleste har ikke så feite AMD-cpu'er som 3800+ osv, derfor vil de aller fleste som har en 670 knuse kamerata sine på ytelse. Den posten jeg mente svaret til sa "uansett hvordan du vrir og vender på det" eller noe slikt, trengte ikke vri og vende mye når masse gutter sitter med markspiste Athlon XP enda :) Og snittet av A64 der ute i riket er neppe 3500+ og oppover. Heller 3000+ i snitt.

 

Men hvis noen mener at AMD er SÅ overlegne så skal de gjerne få bytte med meg hvis de har en 670 til overs! Kan tilby både K6-2'ere og XP 2100+ i bytte, de er alt for bra i spill for meg, vil mye heller ha en elendig 670.

Lenke til kommentar

Stengen denne då det nesten ikkje er ein post som helder seg til topic.

 

Til trådstarter beklager eg at den blir stengt, men at du oppretter ein ny post der du tar med deg det lille nyttige du fekk frå denne tråden.

 

Skriv tydeleg at du skal ha Intel-oppsett, og sjølv om det er ingen prisgrense så sett ein ca pris. For "ingen pris"-tråder har ein stor sjanse for å skli ut som denne har gjort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...