Gå til innhold

Hva slags pc er råest?


Anbefalte innlegg

Til trådstarter: neste gang kan det kanskje være en fordel å nevne at du ikke vil ha AMD i første innlegg? sparer de som forsøker å lage et oppsett til deg for mye tid...

Sant nok.... er bare litt fersk her jeg.... men det går jo ann å bruke oppsettet men bytte ut mbd+cpu da vel.... om resten av oppsettet er bra? ...

skal det være hovedkort eller? :hmm::p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
helst Intel, er ikke så glad i AMD....

Da må det være trolling! :!:

Vil ikke ha AMD fordi de sponser Ferrari i F1.... og da må det jo bare bli Intel..... men hva er bra?

Hehe, ja det var ein fantastisk god grunn

t-troll.jpg

Hei du! Hvor har du tatt det bildet? Har ikke jeg sett den før da? :hmm:

Fløyen er hjemmet stedet til den skulpturen.

 

Men til tråd starter.

 

P-M er jo en konge spill cpu. Men der er det mange flere folk som kan svare deg på det eks hk, ram osv. Skal skjerm være inkludert egentlig?

trenger ikke skjerm og eksternt utstyr.... vil bare lage en bra pc... :)

Lenke til kommentar
Til trådstarter: neste gang kan det kanskje være en fordel å nevne at du ikke vil ha AMD i første innlegg? sparer de som forsøker å lage et oppsett til deg for mye tid...

Sant nok.... er bare litt fersk her jeg.... men det går jo ann å bruke oppsettet men bytte ut mbd+cpu da vel.... om resten av oppsettet er bra? ...

skal det være hovedkort eller? :hmm::p

Har nå alltid vært den forkortelsen da... Men nå tror jeg snart jeg slutter å prøve å få noe fornuftig ut av dette forumet, virker som det er 99% fjortisser her som syntes det er morro å svare med tulleposts.....

Lenke til kommentar
Men nå tror jeg snart jeg slutter å prøve å få noe fornuftig ut av dette forumet, virker som det er 99% fjortisser her som syntes det er morro å svare med tulleposts.....

Jeg skal bygge en pc, og den skal være det råeste av det råe... pris har mindre betydning. men den skal være en utrolig bra spillemaskin...

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Men nå tror jeg snart jeg slutter å prøve å få noe fornuftig ut av dette forumet, virker som det er 99% fjortisser her som syntes det er morro å svare med tulleposts.....
Jeg skal bygge en pc, og den skal være det råeste av det råe... pris har mindre betydning. men den skal være en utrolig bra spillemaskin...

 

:whistle:

Hvordan vil du ellers at jeg skal uttrykke meg? ..... hallo.... pappa betaler :p

Lenke til kommentar
Men nå tror jeg snart jeg slutter å prøve å få noe fornuftig ut av dette forumet, virker som det er 99% fjortisser her som syntes det er morro å svare med tulleposts.....
Jeg skal bygge en pc, og den skal være det råeste av det råe... pris har mindre betydning. men den skal være en utrolig bra spillemaskin...

 

:whistle:

:!:

Lenke til kommentar
Men nå tror jeg snart jeg slutter å prøve å få noe fornuftig ut av dette forumet, virker som det er 99% fjortisser her som syntes det er morro å svare med tulleposts.....
Jeg skal bygge en pc, og den skal være det råeste av det råe... pris har mindre betydning. men den skal være en utrolig bra spillemaskin...

 

:whistle:

Hvordan vil du ellers at jeg skal uttrykke meg? ..... hallo.... pappa betaler :p

Så faren din betaler en pc til deg for 30.000 :!:

Lenke til kommentar

Det oppsettet som ble svart med først her er det beste du får tak i. Intel er rett og slett ikke i nærheten av FX-57 når det kommer til spill - det er harde fakta. Jeg ville ha valgt noen andre minnebrikker en TwinMOS når du først skal tappe fra pappas lommebok - TwinMOS vil alltid ha et visst billigpreg i mine øyne, og de har hatt problemer med forskjellige AMD-chipsets tidligere. Gå heller for noen OCZ- eller Corsair-brikker.

Lenke til kommentar
han skal ha det beste av det beste og du velger:

 

DVD-brenner: NEC DVD recorder ND-3540A IDE Silver OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) 495 kr

 

 

 

 

 

 

Hva mener du? Er sikker på at NEC ND-3540A er en av de beste brennerene til NEC.... :p

Det stemmer, dette er en god brenner!

i 2004 ja...

 

Men vi er nå langt ut i 2005 :D

Tull. 3540A kom vel på markedet i begynnelsen av inneværende år eller hva?

 

Når jeg kjøpte meg dvd-brenner rett før jul i fjor så het den 3500A. 3540A er oppgradert på de fleste områder og er et helt kurrant alternativ i mine øyne. Kanskje hr. Dahle kan informere om hvilken dvd-brenner han anbefaler som er så mange lysår fremfor 3540A?

Lenke til kommentar
Men nå tror jeg snart jeg slutter å prøve å få noe fornuftig ut av dette forumet, virker som det er 99% fjortisser her som syntes det er morro å svare med tulleposts.....
Jeg skal bygge en pc, og den skal være det råeste av det råe... pris har mindre betydning. men den skal være en utrolig bra spillemaskin...

 

:whistle:

Hvordan vil du ellers at jeg skal uttrykke meg? ..... hallo.... pappa betaler :p

Så faren din betaler en pc til deg for 30.000 :!:

haha, dagens! :!:

Lenke til kommentar
Satyriasis hva er galt med AMD siden du ikke ville ha det?

AMD er de råeste systemene til spilling så du sa du skulle ha en rå spillemaskin så et AMD system passer fint for deg.

Har hatt noen AMD maskiner og noen Intel maskiner oppigjennom, og har hatt mest kluss med AMD'ene... er igrunnen bare det.... og da virker det igrunnen bare som Intel lagere mere stabile cpu'er.... Men skal ikke skryte på meg at jeg er noen verdensmester på dette området, for da hadde jeg aldri prøvd å spørre her om råd....

Lenke til kommentar
han skal ha det beste av det beste og du velger:

 

DVD-brenner: NEC DVD recorder ND-3540A IDE Silver OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) 495 kr

 

 

he he he.

 

 

 

Desssuten er dette bare tullepost.

så vidt jeg vet så er NEC brenneren kun slått av benq sin 1640. og det er med en så liten margin at det er egentlig bare å velge den du selv vil ha.

 

men det jeg stusser på er at når du først skal påpeke at noe er dårlig i en super pc og så presterer du å ikke nevne twinmos rammen som ble foreslått, da bør du nok ikke si noe i det hele tatt :D

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha en fet Intel PC, så kan du sjekke siggen min og slenge på et ekstra skjermkort av samme type for å få SLI, men AMD er uansett å anbefale hvis du skal bruke PC'en kun til spilling.

Har ikke bare planer om å bruke den til spilling, men det er jo spilla som oftest spiser opp maskinkrafta....

Lenke til kommentar
Men nå tror jeg snart jeg slutter å prøve å få noe fornuftig ut av dette forumet, virker som det er 99% fjortisser her som syntes det er morro å svare med tulleposts.....
Jeg skal bygge en pc, og den skal være det råeste av det råe... pris har mindre betydning. men den skal være en utrolig bra spillemaskin...

 

:whistle:

Hvordan vil du ellers at jeg skal uttrykke meg? ..... hallo.... pappa betaler :p

Så faren din betaler en pc til deg for 30.000 :!:

Missunnelig eller? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...