Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
Yes! 2 perlemål og fortjent seier. Ble litt unødvendig spennende på slutten, men nå er vi kun 2 poeng bak Chelsea - som taper mot Blackburn i morra!  ;)

7836683[/snapback]

Jepp!! Gamst'n scorer og Mourhino sipper :!:

Walk on!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
var bra det  :love: men var det  ikke offside det til wh?

7838079[/snapback]

Jo visst. Veldig ergelig, men heldigvis hadde ikke scoringen avgjørende betydning for resultatet.

7838196[/snapback]

Var litt nedsig med baklengsmål.

Skrevet
Heier på Blackburn i dag altså! :love: Gamsten er i form for tida, så satser på at han senker Chelsea..

7839789[/snapback]

Det hadde vært gull :D

Fornøyd med kampen i går, spillet var ikke perfekt, men godt nok til å senke West Ham med to knallfine scoringer.

Skrevet

Nei, herregud da, hva faen er det for noe dritt?! Håper seriøst ikke Gillett får overta nå, det ville vært katastrofe slik han har tenkt å styre klubben.

Skrevet (endret)

Nå har virkelig styret gjort det her! Fy faen at det går ann altså. Skjønner ikke at de i det hele tatt kan vurdere Gillett sitt tilbud engang.. Håper heller Moores og resten beholder alt selv, så får det bare gå som det går..

Edit: Håper hvertfall de greier å finne noen andre enn den tullingen.. Ser ut som LFC greier å rote det til med de tre overgangene som skulle på plass i dag også. Er det mulig?

Endret av ErlendRU
Skrevet (endret)

Å herregud.. Hva skjer med klubben a?! Hvis det der stemmer går jeg å legger meg.. Trekker tilbake litt av det jeg sa om Gillett i sta, kan jo hvertfall vente å se hva han har planer om å gjøre, leste nå at han ikke vil dele stadion med Everton alikevel. Var det som fikk meg til å mislike han med en gang hvertfall. Men hadde helst sett at DIC vant..

EDit: Faen, får visst ikke hjelp av Blackburn ser det ut til heller..

Endret av ErlendRU
Skrevet

Crouch til Newcastle? Det må da være en bløff?

Og hva skjer egentlig? Trodde DIC var så godt som klare jeg nå. Skeptisk til Gilette.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Crouch til Newcastle? Det må da være en bløff?

7844182[/snapback]

Håper da inderlig ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...