Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir spennende og følge Bruna ja. Får vi håpe at han virkelig blir en "ny Messi".

Sorry Leaf, jeg søkte på youtube men fant ingen klipp. Kampen går uansett på Canal+ Sport1 nå.

Skrevet
Virker spennende denne Bruna, kanskje en mann for framtida. Men, "den nye Maradona/Messi/Ronaldhino etc" har vi vel hørt et par ganger før da.. :p

9603112[/snapback]

Ikke glem at Rooney skulle bli nye Pelè. Men vi får se, kanskje gutten virkelig blir noe stort, og føyer seg inn i rekken av storslagne talenter som Bojan Krkic, Cesc Fabergas, Nani og Ryan Babel...

Skrevet

Har ikke kommentert denne kampen enda, men det var en fantastisk prestasjon av Benayoun som sikret oss seier. Nå har han scoret i to kamper på rad, og begge gangene stod han også for flotte prestasjoner før han sendte kula i nettet.

Bortsett fra denne magien som førte til mål, var det ikke så mye å skryte av synes jeg. Vi er klart bedre enn Wigan og har mange flere målsjanser enn de. Wigan ble først farlige etter vi scoret. Men vi sliter fortsatt med å omsette sjansene i mål. Var lenge redd det skulle bli den tredje 0-0 kampen på rad i PL. Et topplag vinner som regel slike kamper; vi gjorde det i går, men ikke mot Birmingham og Portsmouth, så kan man jo tolke det slik man selv vil...

Skrevet

Poeng? Kona ler = skambank!

(Før noen nå kommer og tror dette er seriøst: Nei, jeg er ikke tilhenger av konebanking eller fysisk vold generelt, faktisk helt tvert imot. [/forbehold])

Skrevet

Skal innrømme at jeg var ganske gretten den dagen jeg også..

Har dere andre fått The Kopite eller? Hørte det var utsatt, men hørte også at noen fikk det, men jeg har ikke sett snurten av det.. :hmm:

Skrevet

Har fått det jeg, i alle fall meldte min søster om at det hadde kommet til min gamle adresse.

Hadde ikke muligheten til å få sett forige kamp, uansett godt med en seier og Yossi som viser seg frem, selv om det ikke virker som at resten helt stemte.

Skrevet

Var meget fornøyd med Yossi Benayoun på Lørdagen.

Var nesten en helt annen kamp når han kom innpå.

Er sånne spillere liverpool trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...