Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veldig troa for tiden jeg også.

Jeg hadde ikke forventet før sesongen at det ble at vi lå i toppen etter 10 kamper, eller at vi ville gli inn på topp 4 uten problem når sesongen var over. Men jeg synes laget begynner å virke sterkt.

Skrevet

Ja de begynner, men jeg synes ikke laget er spesielt sterkt. Jeg er egentlig mest beigeistret for hva fremtiden vil bringe for laget. For øyeblikket er jeg bekymret for hver kamp ettersom vi ikke har den garantien for å score mål lengre. Om dette løsner etterhvert vil jeg definitivt de på LFC som et sterkt lag. Hvertfall med det forsvaret vi har nå som fungerer bedre og bedre for hver kamp. :)

Skrevet

Muligens jeg uttrykket meg litt feil, men ut i fra mine forventninger så begynner laget å se sterk ut. Selvfølgelig hadde jeg håpet litt bedre resultater, men jeg prøver å se litt bak resultatene. Og etter fjorårets skuffelse hadde jeg ikke kjempe tro før sesongen :)

Skrevet

Tror ikke det er svært høye odds for det, nei.. Men man får jo håpe at det ikke er Liverpool som får det. Selv har jeg en uggen følelse ang. midtstopperne våre i dag. -Noe- kommer til å skje.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)
Jones, wisdom, skrtel, Agger, Johnson, Gerrard, Allen, Sahin, Sterling, Suarez, Suso,

OFFICIAL team v Everton: Jones, Enrique, Wisdom, Skrtel, Agger, Gerrard, Allen, Sahin, Sterling, Suso, Suarez.
Endret av Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Benken: Confirmed #LFC subs: Reina, Carragher, Shelvey, Coates, Downing, Henderson, Assaidi.

Everton: Confirmed #EFC line-up: Howard; Coleman, Jagielka, Distin, Baines; Naismith, Neville, Fellaini, Osman, Mirallas; Jelavic

Synd for oss at Fellaini ble klar.

Endret av JR Ewing
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har god grep på Everton, tar denne idag.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

3-1 til Everton.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...