Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å se at dere kjøper noe engelske da. Ble imponert av Johnson flere ganger denne sesongen, og det kan fort vise seg å være det dere trengte på backen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men går noen til pompey? Finner ingenting om det.. Står bare kjøpssummen.. Hadde jo vært greit å kun få inn forsterkninger uten å miste noen spillere også..

Skrevet (endret)

£7M av overgangen er Crouch-penger. De siste £10M skal vi betale over to år. Slik har ihvertfall jeg forstått det.

Endret av Infenso
Skrevet
Gleder meg til å se Johnson og Kuyt herje på høyrekanten neste sesong:) Da har vi PL's beste høyreback og høyrekant nå som Ronaldo drar. Lukter gull

Har du drukket? Du kan da overhodet ikke mene at du ser på Kuyt som den beste høyrekanten i PL nå som Ronaldo har forsvunnet? Nei, du er noe for deg selv. Joe Cole, Theo Walcott, SWP, Aaron Lennon og Antonio Valencia er alle bedre høyrevinger enn Kuyt. Kuyt er for Liverpool som Ji - Sung Park er for United.

Skrevet
Har du drukket? Du kan da overhodet ikke mene at du ser på Kuyt som den beste høyrekanten i PL nå som Ronaldo har forsvunnet? Nei, du er noe for deg selv. Joe Cole, Theo Walcott, SWP, Aaron Lennon og Antonio Valencia er alle bedre høyrevinger enn Kuyt. Kuyt er for Liverpool som Ji - Sung Park er for United.

Må si meg enig med dette altså. Kuyt er desverre langt ifra PL's beste høyrekant.

Skrevet
Gleder meg til å se Johnson og Kuyt herje på høyrekanten neste sesong:) Da har vi PL's beste høyreback og høyrekant nå som Ronaldo drar. Lukter gull

Ja skål ja! :fun:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Da snappet Liverpool opp Johnson. Er fornøyd, kjøpte også 16åringen Aaron King.

Jesus og King, Nice.

Edit:Kuyt er ikke Pl's beste høyreving.

Skrevet

Noen som så "A year of my life - Steven Gerrard" på tv2 zebra ikveld? Veldig bra "biografi" med innblikk i livet til Steve G.

Skrevet

Så den, var kult. SG virker som en jævla ålreit fyr også, selv om han skifter klær usannsynlig ofte mens han viser TV-crewet rundt i huset :p

Bra reklame for Liverpool og Gerrard :yes:

Skrevet (endret)

Noen som vet om den vil gå i reprise?

Og var det A year in my life eller My Story som gikk på TV i dag?

Endret av MagnusW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...