Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Limbeck. Hva er det du vil frem til egentlig?

Jeg vil frem til at det er et uvanlig høyt tall og bruke det som svar på en del anklager om at Manchester United har vert heldige med dommeren i motsetning til Liverpool

Et rødt kort er da et rødt kort. Det har ingenting med heldig med dommeren å gjøre...

Skrevet

Jeg vil frem til at det er et uvanlig høyt tall og bruke det som svar på en del anklager om at Manchester United har vert heldige med dommeren i motsetning til Liverpool

Et rødt kort er da et rødt kort. Det har ingenting med heldig med dommeren å gjøre...

Jeg sier bare Palacios. Udyktighet/dyktighet oss dommeren går ofte på tilfeldigheter.

Skrevet
tabelen viser at liverpool kun har seg selv og takke for 2plass istede for 1.plass. edit:brakamp,saa den ikke,men The Jew nettet sâ jeg er fornød..

Tabellen viser at Newcastle har seg selv å takke for nedrykk i stedet for 1. plass.

Skrevet

Jeg sier bare Palacios. Udyktighet/dyktighet oss dommeren går ofte på tilfeldigheter.

Poenget er jo at nesten alle er veldig klare kort. Hvordan dette skal bevise at vi er heldig med dommeren lurer jeg meget på.

Skrevet

Poenget er jo at nesten alle er veldig klare kort. Hvordan dette skal bevise at vi er heldig med dommeren lurer jeg meget på.

Det er uflaks om han ikke dømmer. Flaks om kortet er feil. Det er mennesklige dommere, så er ofte veldig tilfeldig hvordan hver dommer reagerer, alt etter kampens natur også.

Skrevet
Noen som har eit videoklipp av taklinga på Alonso ?

Nok en spiller utvist etter takling på Alonso? :dontgetit: Begynner å bli latterlig mange av de. :p

Skrevet

Nå er jeg faen drittlei sytinga om dommere som dømmer Liverpool. Det har jo mye å si hvordan motspillerene oppfører seg også. Rødt kort er ikke noe du vifter med uten videre.

Skrevet

Jo lengre skjegg Alonso har, jo bedre spillern. Om 2-3 år vil han nok bli en gjenganger på flyplassers "tilfeldige" terrorsjuk pga. en ekstrem skjeggvekst.

Håper alle 3 er klare for neste kamp.

Skrevet

Hmm, forøvrig ingen andre en meg som fikk med seg 2fots taklinga til en på newcastle i går på Arbeloa? Alan smith tror jeg. Arby kom seg vel akkurat i siste liten vekk. Hadde han ikke vært så rask vekk der hadde Smith knust foten hans.

Skrevet
Hmm, forøvrig ingen andre en meg som fikk med seg 2fots taklinga til en på newcastle i går på Arbeloa? Alan smith tror jeg. Arby kom seg vel akkurat i siste liten vekk. Hadde han ikke vært så rask vekk der hadde Smith knust foten hans.

Smith er en drittsekk spiller akkurat som de fleste andre som har spillt manchester united .

Skrevet (endret)
Vel. Alonso er tiltrekkende. Må være skjegget.

85699800.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193B946C5A518E7D4C1347D8C3EA6B2E646E30A760B0D811297

GRRRRR!

Bæsj :)

Det nedenfor er GRRRR :D

post-105857-1241429246_thumb.jpg

Endret av Raste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...