Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Kan noen forklare meg hvorfor i HELVETTE vi skal selge Agger?

Fordi han er for god til å sitte på benken, men for dårlig til å starte? Litt som når United solgte Pique.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Carra er kjempegammel. Så gammel at han og Ferdinand er samme årsmodell. Fail :)

Skrevet
Carra er kjempegammel. Så gammel at han og Ferdinand er samme årsmodell. Fail :)

Wh1te, det jeg sier er at å selge en som kan ta over for i nærmeste fremtid Hyypia og i ikke så fjern fremtid Carra er idiotisk. Du må gjerne tenke selv fremfor å være forutinntatt og lite imøtekommende :)

Forøvrig er Agger bedre enn både Skrtel og Carra, synd for Agger at Benitez er en si-ræva olding når det kommer til det defensive.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Du må gjerne tenke selv fremfor å være forutinntatt og lite imøtekommende :)

Nekt!

Carra har fortsatt 3-4 år igjen. Kjipt for Agger å sitte på benken til han nærmer seg 30.

Skrevet
Du må gjerne tenke selv fremfor å være forutinntatt og lite imøtekommende :)

Nekt!

Carra har fortsatt 3-4 år igjen. Kjipt for Agger å sitte på benken til han nærmer seg 30.

Ja hadde du gjort noe annet hadde du mistet litt av Wh1te-sjarmen

Nja, med tanke Carra's spillestil og at han ikke akkurat er den mest tenkende stopperen tror jeg nok at så snart han mister siste rest av hurtighet vil hans dager som førstevalg være over. Uansett så tror jeg det vil være idiotisk å selge Agger nå. For jeg mener hvertfall at han har egenskaper som overgår både Skrtel og Carra sine, å bør være fast om han kommer i skikkelig form.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Hyppiä kan Liverpool godt selge(han får vel være trener i Pool når han legger opp likvell)

men kan godt holde på Agger.

Edit: Hehe,smågal. Fin stikker der.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Agger er best av samtlige midtstoppere i Liverpool. Jeg er enig med Hyrlen når det gjelder denne saken, men for all del så kan dere selge vekk deres beste spillere for min del.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)
Agger er best av samtlige midtstoppere i Liverpool. Jeg er enig med Hyrlen når det gjelder denne saken, men for all del så kan dere selge vekk deres beste spillere for min del.

Siden når var det opp til oss hvem som blir solgt eller ikke?

Isåfall hadde Lucas,Dossena,Yossi(mange ønsket han bort,men inte jag da^^) Degen,Pennant,Babel,Alonso,El Zhar og Black Keeper(kom ikke på navnet) forsvunnet

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Prisen den rette? Håper det vil si veldig, veldig mye. Minst £25M, etter den sesongen han har hatt. Jeg vil absolutt ikke selge han for enhver pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...