ErlendRU Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Lucas har det i seg, men har blitt vel mange feil og mye rot denne sesongen. Tror han kunne hatt godt av å bli lånt ut en sesong eller noe og utvikle seg enda mer.
Superparanoid Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Syntes Lucas gjorde det bedre i de innhoppene han fikk forrige sesong, enn noe av det han har gjort så langt denne sesongen. Forrige sesong forsøkte han seg flere ganger med litt kreativitet framover, og lyktes ofte. I år har han hatt en helt forferdelig innledning på sesongen, hvor pasningskvaliteten var skremmende dårlig, duellstyrken det samme, i tillegg til å lage altfor mange klønete, unødvendige og farlige frispark. Heldigvis har han unngått de verste episodene i de siste kampene, men jeg sitter med hjerte i halsen hver gang han blir utfordret eller han skal forsøke seg på en takling. Kreativiteten, tryggheten og selvtilliten vi så forrige sesong, eksisterer ikke lenger. Nesten så man kan lure på om han er "over the top" allerede. Forslaget om å låne ham ut for å se han an, støttes 100 % fra meg. På laget mot Hull i morgen starter nok imidlertid begge mine favorittspillere, Lucas og Dossena...
MagnusW Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 (endret) Hvordan ligger Gerrard ann? Blir han spilleklar? EDIT: Ser nå at han er ute. Endret 24. april 2009 av MagnusW
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 (endret) Kampen mot Hull blir faktisk den første Liverpool-kampen denne sesongen som jeg ikke ser. (skal tro dette stemmer bra) Tevez hadde vært gøy ja, men ikke til blodpris. Endret 24. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Maynard James Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Håper virkelig vi får Tevez. Tror han hadde passet flott sammen med Torres, ville ha han før han dro til United også. Håper Mascherano kan overtale han
Superparanoid Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Uff nei, alt det tullet United har hatt med Tevez om hvem som eier ham, hvor mye han skal koste og ditt og datt, håper jeg virkelig vi slipper å streve med. Har sansen for Tevez som person og fotballspiller, men ikke for enhver pris. Dalglish: Du gjør utvilsomt en god jobb, men det er vanskelig å ta en moderator seriøst med den kombinasjonen av brukernavn, avatør og signatur. Virker som du har hatt dette en evighet nå, hvor mye lenger må du bruke dette?
Maynard James Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Husj. Er til søndag, snart ferdig! Tevez tror jeg hadde passet perfekt inn, selv om jeg er egentlig ikke vil vekk med 4-2-3-1
ErlendRU Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 (endret) Det er vel nå snakk om at Tevez skal selges, ikke lånes ut på nytt. Da har ikke lenger KIA noe han/de skulle sagt. Edit: Glad vi kjøpte Masche ut av det tullet der. Endret 25. april 2009 av ErlendRU
Ol'H Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 KIA har vel gjerne ikke lov å gå inn på en ny ulovlig leieavtale om de skal ha Tevez i Premier League.
guttorm Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 (endret) Spiller vi like offansivt som vi har gjort de siste kampene tror jeg Hull får et problem i dag Sover dere? Ute på byen i går? Labert her i dag altså Hva mener United supporterene om Torres nå? Englands beste spiss uten tvil sier jeg, han er allerede oppe på en delt 3 plass av toppscorenene til tross for skadene og restutisjontiden. Ser vi topper formtabellen sammen med Arsenal, United er nede på 11. Vi tar med oss det vi kan Endret 25. april 2009 av guttorm
Jefe Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Er her nå Gudd morning! Håper ikke at Kuyt spiller spiss. Vil at han skal bekle høyrekanten, der han har gjort det så bra, så kan vi spille med Bønna bak Torres i en 4-2-3-1 som vanlig.
guttorm Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 (endret) Guuuuud morning Det jeg egentlig vil ha er et stormløp mot boksen, Bønna er bedre på kant en Kuyt atm, men uansett om vi stiller 4-3-2-1 med Bønna sentralt er det også helt greit. Endret 25. april 2009 av guttorm
Smågal Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Jeg vil se Reina Arby-Carra-Agger-Insua Benny-Alonso-Riera Pacheco Torres-Nemeth Spøk til side... Tipper; Reina Arby-Carra-Skrtel-Insua Masche-Alonso Kuyt-Benny-Riera Torres
guttorm Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Så du lagoppstillingen til karen på kopforumet? Jeg måtte le Oh, smågal med Skrtel, any particular reason?
Smågal Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Hehe, Denne? Reina Arbeloa Carra skrtel insua el Zaher spaering Lucas Riera Benayoun N'gog Not really. Så enkelt som at jeg tror Benitez er keen på Skrtel igjen, råheten hans har ikke Agger i same måte, selv om jeg personlig vil ha Agger da.
ErlendRU Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Hadde ikke Gerrard vært ute kunne jeg gjerne sett både Agger og Skrtel i midten og spare Carra før innspurten jeg. Men må ha en kaptein og en leder utpå der såååeh.
Smågal Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Tid kommer laget ut da? Er litt spent.. Blir vel ikke noen overraskelser uansett men..
ErlendRU Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Som vanlig kommer vel laget ca 45-60 min før. Som det alltid gjør. Tviler på noen veldig store overraskelser i dag. Insua på backen tenker jeg, ellers bortimot det normale.
jules8 Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Hvorfor skriver ikke liverpool sidene noe om skaden Jay Spearing pådro jeg i forrige reservelagskamp..? Hvor lenge han er ute osv..
soltor Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 (endret) Laget blir som følger: Reina, Arbeloa, Insua, Skrtel, Carragher, Alonso, Mascherano, Lucas, Benayoun, Kuyt, Torres. Innbyttere ikke opplyst enda. Dette fra Liverpool sine egne sider Og der var innbytterene kommet på lista og: Cavalieri, Agger, Ngog, Dossena, Riera, Aurelio, El Zhar. Ikke plass til Babel idag, skal tro om han er på vei ut porten til sommeren...? Endret 25. april 2009 av soltor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå