Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drømmer om Lennon jeg! Han får nummer 7, og en spiss får nummer 10. Håper på en Heskey-type. :-)

Er vell mer vanlig at 10 er til vingen, og 7 er til spissen?

7 pleier å være til midtbanespillere, mens 10 er til spisser. ;)

Skrevet

I det siste er det vel faktisk talt blitt det, men orginalt er vel 9,10 og 11 til spissene.

Skrevet
Drømmer om Lennon jeg! Han får nummer 7, og en spiss får nummer 10. Håper på en Heskey-type. :-)

Er ikke 7 ett klassisk "lyn-ving-nummer" da?

Og 10 er jo for spissen, det vet jo alle! :!:

Skrevet
Ramos, Silva og Villa kommer .. :innocent:

Da kan Spania like gjerne stille med Liverpool neste VM.

Vi stilte jo med halve Spania til tider i EM ifjor. :)

Skrevet

Citys bud på £110M for både Silva og Villa ble avslått, så hva får deg til å tro at Hicks og Gillett vil overgå det? :p

Må vel ha nye eiere da. Og da vil alle kalle oss et kjøpelag. Og det vil jeg drite i :)

Skrevet

Neh, men det er fordi det er City. :) Valenica selger noe billigere bare fordi det er Liverpool, og mye billigere fordi de ikke kommer seg til CL. ;)

Skrevet

På en måte hadde det ikke gjort noe med Silva, Villa osv. Men jeg føler det blir for mange spanske og utlendinger generelt på laget. Jeg vil heller se noen flere engelskmenn i start ellveren.

Skrevet
På en måte hadde det ikke gjort noe med Silva, Villa osv. Men jeg føler det blir for mange spanske og utlendinger generelt på laget. Jeg vil heller se noen flere engelskmenn i start ellveren.

Rafa liker jo ikke engelskmenn/briter. Pennant sa jo det i Kopite. Det var vanskeligere å være engelsk enn spansk i Liverpool. Derfor Keane og Pennant forsvant kanskje? :hmm:

Skrevet

Blir likevel feil å svi av millioner på en middels spiller for han er engelsk. Få engelskmenn i startoppstillingene i PL som faktisk holder god standard.

Terry,Ferdinand,Gerrard,Lampard,A.Cole?

Skrevet
Terry,Ferdinand,Gerrard,Lampard,A.Cole?

Cole? Synes ikke akkurat han passer inn der. Hva med vår egen Carragher? Scholes? Han er også engelsk, bare ikke på landslagetr lenger.

Skrevet

Bruke penger på Scholes? Han er for gammel. Men så tror jeg heller ikke at Chelsea og Man Utd selger klassespillere til oss.

Skrevet

Tja, Scholes holder nok ikke klassestander lenger vil jeg tro, i motsetning til før hvertfall. Carra burde nok vært med ja, er flere jeg kommer på etterhvert.. Joe cole?

Skrevet (endret)

Som om Scholes i det hele tatt ville vurdert å dra til Anfield. Ikke at Sir Alex ville gitt han lov.

Ok, så nå at det ikke var det du mente, og godt er det.

Endret av Stonemeister

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...