Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
VDS er forøvrig bedre til å sette i gang spillet også, samt feltarbeid og posisjonering.

Ser du her veldigsaklig. Er dette jeg er uenig i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det så man mot Newcastle, frispark fra laaangt unna som holdt på å bli mål pga at han glapp ballen. Han har noen redinger i verdensklasse, men også noen merkelig avgjørelser og tabber i blandt.

Det var vist også den klart dårligste kampen av ham også i år...., så da er det kansje ikke så rart.

Skrevet
VDS er forøvrig bedre til å sette i gang spillet også, samt feltarbeid og posisjonering.

Ser du her veldigsaklig. Er dette jeg er uenig i.

Sette i gang spillet? Sparkene til Reina er presise, men den lange rekkevidden og hurtigheten i VDS sine utkast er for meg et hakk bedre. VDS er forøvrig MYE bedre enn Reina i feltet, og posisjoneringen hans er n?rmest feilfri.

Skrevet

Joda, du kan mene hva du vil du W :) Men når det kommer til å sette i gang spillet så er det ingen som slår Reina. Fyren kaster jo ballen over midtbanen!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kommer nok ikke til Liverpool. Sikker Sunderland, de samler jo på eks-pool gutter.

Skrevet

«mitt håp for 2009 er å få slutt på våpen- og knivkriminalitet, slik at det er trygt og barna kan være stolt av byen sin».

Oversatt sitat av Steven Gerrard, som tydeligvis synes Glasskriminalitet er helt ok :D

Skrevet
Sagberg, Latias og Kjetil, hvordan kan dere benytte så mye energi på å diskutere hvor mange mnd etc det er til denne bursdagen. Har dere virkelig ikke noe liv?

Nei, vi (eller jeg kan bare snakke for meg selv) har ikke noe liv. :) Men du derimot Kjakan, du er mitt forbilde på alle mulige måter :)

Vært gøy å få se Garcia i PL igjen! Og han er absolutt god nok for en middels-PL-klubb. Bare han holder seg borte fra skader..

Skrevet
«mitt håp for 2009 er å få slutt på våpen- og knivkriminalitet, slik at det er trygt og barna kan være stolt av byen sin».

Oversatt sitat av Steven Gerrard, som tydeligvis synes Glasskriminalitet er helt ok :D

haha, kunne jo ikke slå feil. Steven Gerrard, the hypocrite.

Skrevet (endret)
Latterlig påstand. Dumhet er ikke det samme som ondskap.

Gnag, det er ikke en påstand, det er bare noe jeg tenker om saken.

Men nok om det.

Godt nyttår til alle sammen.

Endret av guttorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...