Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare lurte om det var nødvendig info Hewitt kom med der....

Var da voldsomt som du hengte deg opp i en setning. :D Jeg sier bare fakta. Trenger ikke være negativt heller å poste mye. :)

Derfor du kalte oss alle for Hewitt?

Ey. Vær glad til du.

Ehm nei?

Kalte hverken deg eller noen andre noenting eg..sa dere var like..sa ikke at dere var Hewitt..SÅ hjerteløs er eg da ikke.

Dagens største kompliment, thank you!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hewitt: Han poster forferdelig mye i både United og Liverpool tråden :p Han ligger på "andreplass" med 42 posts idag. Og det er rart det. Det er nesten bestandig 10 fotballfolk på top25 hver eneste dag.

På kampdag sikkert 20 på Top25 ^^

Skrevet

Sorry da :p Litt opphisset på kampdager, også var det jo å være sikker på at dere ikke overbeviser andre United supportere at dere spiller god fotball på Goodison :)

Skrevet

Haha, ja det var det. Vi spiller trygg og sikker fotball, noe Liverpool er god på. Nå har jo vi fått inn Riera, som viser til tider at han kan finte osv, gode pasninger, såeh, får se om noen kamper.

Selvom jeg vil ikke si at Liverpool spiller verken dårlig eller kjedelig fotball! Tvert imot, herlig å se på :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvor sjekkes dagens postcount?

Skrevet

Førsteomgangen var noe dritt, mye ball, få sjanser, men det tok seg akkurat nok opp i andre omgang til at vi fikk to scoringer. Alt i alt svært fornøyd :) Dog synd Torres ikke fikk den hattricken han fortjente, men men, får det nok uansett en gang.

Må jo bare elske denne gutten.

2qrzkw4.jpg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Tenkte jeg skulle spille dum ivertfall. Siden fikk svaret tre ganger.

Men var vist ikke alle som tok den.. (:p)

Skrevet (endret)

Det er jo vanlig på Merseyside derby, derfor akkurat de kampene er så annerledes. Har du ikke sett det før?

Endret av tc47
Skrevet
Det er jo vanlig på Merseyside derby, derfor akkurat de kampene er så annerledes. Har du ikke sett det før?

Er det meg du spør? Jo jeg har sett det før, ikke sagt noe annet jeg vel..

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hadde gjort seg med nye\bedre dommere i Pl da.

Idag fikk vi se to som ikke akkurat fortjener noen priser.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Åja ok, bare måten du sa at du hadde lyst å se bilde av det og at akkurat det var så tidig :confused:

Han tuller med hodet ditt. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...