Gå til innhold

forumet tyter over av nerder


Anbefalte innlegg

Overklokking tyter over av nerder.

en nerd:drikker bare cola og spiser bare grandiosa.

en nerd har ingen andre fysiske hobbyer enn å trene fingrene.en nerd gir seg ved pcen for å sove klokken 4 om natten og begynner å savne pcen rundt ni om morgenen så de står opp for å høyne inleggstallet sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis noen snakker nedlatene om nerder, blir ikke det da rasissme?

 

Jeg er forsåvid det som blir kallt NERD av de "sosiale"(de som sitter i en stor gruppe og ser ned på hver sin mobiltelefon, og kansje sender en melding til sidemannen(hvis de har penger på kortet)), Jeg er også medlem av NN(Norske nerder) sjøl om jeg egentlig ikke hører hjemme der(NNerder-medlemmer er for det meste linux-nerder, jeg er mere PC nerd(dvs. software & hardware)).

 

 

EDIT: glømte en )

_________________

Prøv FreeBSD :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-08-09 17:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-09 17:40, Anders Leipsland skrev:

ville vært skumlere om forumet var fullt av hipphoppere eller andre fjortiser
:grin:


 

grøss!

 

jeg er og medlem av NN, men bare på papiret; er så skjeldent innom sidene deres.

 

blir og kalt nerd blant de "sosiale" som sitter der med mobilen, og snakker om hvor fantastisk de festa; de husker nemlig ingenting, og da MÅ det jo ha vært bra! :roll:

 

fyll er overdrevet big time; helt idiotisk.

 

andre ting som tyder på at du er sosial: hopper fra den ene merra til den andre :roll: (dette får _alle_ merrene til å følge med og bli misunnelig)

Lenke til kommentar

ja...noen ganger må man begynne å lure litt på de "sosiale", de kaller oss nerder for asosiale når vi arrangerer LAN-party(sier at vi bare sitter der forran skjermene)...men enda sitte de og trykker på sin egen maskin(som har minimalt med taster og mini-skjerm) når de fester(les: drikker seg fulle) og er "sosiale"(seff er det sosialt å sitte og skrive sms, så lenge det er flere enn 1 person i rommet og det står drikkevarer på bordet(helst "rein" 96 med 95% blandevann :grin: )). Er kansje rart(?) men jeg foretrekker de "asosiale" jeg, de som fester(les: har det kult) natta lang og faktisk også gjør noe som er litt lærerikt(deler erfaringer med bruk av pc'n, "mekke" datamaskiner, lære seg nye programmer(os?), o.l.)....men så er jeg nerd da(!?)

Lenke til kommentar

Quote:


sjanten skrev (2002-08-09 18:47):

Quote:


Den 2002-08-09 17:40, Anders Leipsland skrev:

ville vært skumlere om forumet var fullt av hipphoppere eller andre fjortiser
:grin:


 

grøss!

 

jeg er og medlem av NN, men bare på papiret; er så skjeldent innom sidene deres.

 

blir og kalt nerd blant de "sosiale" som sitter der med mobilen, og snakker om hvor fantastisk de festa; de husker nemlig ingenting, og da MÅ det jo ha vært bra!
:roll:

 

fyll er overdrevet big time; helt idiotisk.

 

andre ting som tyder på at du er sosial: hopper fra den ene merra til den andre
:roll:
(dette får _alle_ merrene til å følge med og bli misunnelig)

 

Jeg kunne ikke forklart det bedre selv.

Jeg liker og sitte hjemme og gjerne ha noen som deler min interesse om data her og knote på datan med.

Den personen har somregel med datan og da går det i Warcraft3 eller andre spill.

 

Jeg blir også kalt nerd blant de andre som liksom skal være sosiale og Kule , men hvorfor skal vi bry oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...