Gå til innhold

NETSHOP.no og returer


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Lurer på er det noen andre som har dårlig erfaring med netshop sine returer.

 

Jeg har nå ventet 2 mnd på og få pengene igjen for et skjermkort fra di.

Har purret og purret og di tar dagervis på og svare mail, og når di svare er di veldig korte i svara.

 

Sier di har sendt purring til teknikker osv men ingenting skjer.

 

Har også en venn som sendte in en psu der og etter en mnd tok han kontakt og da sa di at di hadde glemt den ut.

 

Så er det andre som har dårlig erfaring fra di?

 

Har di store problemer så må di nesten ansett mer forlk på verkstedet ikke la det gå måneder for oss som venter.

 

_-Frustrert kunde-_

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg hadde en dårlig erfaring med Netshop's retur avdeling. Se link.

ANbefaler deg at du tar og skriver en faks, skriver ned saksgangen sett fra ditt synspunkt.

Spørsmålet mitt er : Har de akseptert at du skal få pengene tilbake, eller er det mulig at de skal omlevere/reparere kortet ditt?

Lenke til kommentar

Skriv en faks, legg frem saksgangen og tidsforbruket som har vært på den tid. Krev at de tar standpunkt til hvorvidt pengene skal tilbake eller det skal repareres. Anbefaler deg også at du kikker på oversikten til Forbrukerkjøpsloven, kap 6 er det kanskje det mest relevante for deg, men les først og skriv etterpå og henvis til de forskjellige elementene du mener har relevans for klagesaken din.

Lenke til kommentar

Heisan ! Vi har ligget litt etter på retur i juli, men er nå ganske bra i rute (2-3 dagers behandlingstid). Vi har ansatt flere nye som nettopp har begynt, og forventer å kunne holde en akseptabel behandlingstid i fremtiden.

Beklager på det sterkeste overfor de som har blitt berørt av lenger behandlingstid enn normalt.

Konkrete saker (som to som har blitt nevnt her) kan rettes til meg på email [email protected] så skal jeg finne ut hva som har skjedd med disse, vi har ingen så gamle saker stående som uløst i vårt system så da må det ligge noe spesielt bak.

 

Mvh Svenn Aage, Netshop

Lenke til kommentar

Fikk bestilt meg DFI Lanparty nf4 kort derfra, sammen med en Samsung P120S disk, og venta bare to dager før pakka kom :D Kjempebra.

 

åpna pakka -- inneholdt et dfi nf2 kort :o og en PATA disk, skulle ha SATA... Sendte den i retur etter å ha prata med dem på tlf, og de skulle sende riktig til meg fortløpende.

 

Hovedkortet kom med en gang. Disken fikk jeg først 1 mnd etter hovedkortet, med den begrunnelse at de ikke kunne finne esken jeg hadde sendt tingene i.

 

heldigvis ble det ikke mer kluss, men jeg har jo allerede betalt 2-300 kr mer for den disken (to pakker tilbake til nethop, pluss en drøss med tlf-samtaler og mail).

 

Men, har ikke noe inntrykk av at det var uvilje i netshop mot å ordne opp, tvert i mot var begge de to jeg prata med på tlf veldig hjelpsomme og sympatiske.

 

Dog hjelper det lite når jeg må vente og vente på disken :(

Lenke til kommentar
Fikk bestilt meg DFI Lanparty nf4 kort derfra, sammen med en Samsung P120S disk, og venta bare to dager før pakka kom inv_biggrin.gif Kjempebra.
åpna pakka -- inneholdt et dfi nf2 kort :o og en PATA disk, skulle ha SATA... Sendte den i retur etter å ha prata med dem på tlf, og de skulle sende riktig til meg fortløpende.

Av en eller annen merkelig årsak så var det grunnen til at jeg fikk beksjed om å sende tilbake. Fikk en Samsung Ide disk istedenfor en Samsung S-ata disk. Kan det ha vært en pakkefeil fra Samsungs distributør's side?

Lenke til kommentar

4 dager på mail,regna med at di hadde ansatt mer folk som det nevntes her tidligere i posten fra en netshop ansatt.

 

Normalt skal vel en mail bli besvart iløpet av neste dag og sommertidene og fellesferier er over :D

 

Eneste jeg vil er ha pengene mine igjen så jeg kan komme meg videre.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Av en eller annen merkelig årsak så var det grunnen til at jeg fikk beksjed om å sende tilbake. Fikk en Samsung Ide disk istedenfor en Samsung S-ata disk. Kan det ha vært en pakkefeil fra Samsungs distributør's side?

Det kan jo virke sånn! :hmm: Den nye disken hadde i tillegg skruer, monteringsanvisning ;) og en molex-sata-adapter. Det var nemlig litt rart m den første, det var kun disken, ingenting ellers. Ikke den lille jumperen en gang...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...