Gå til innhold

ECS Elitegroup PF88 fortjener mer oppmerksomhet!?


Gabri3L

Anbefalte innlegg

Kom over dette hovedkortet og søkte etter det her på forumet uten treff. Ingen som har kjenskap/erfaringer med det?

 

Vel, nå har det ihvertfall sin egen tråd dersom andre skulle finne på å søke senere. :D

 

http://www.ecsusa.com/aboutUs/pf88.cfm

 

Test: http://www.tomshardware.com/motherboard/20050427/index.html

 

Edit: Feil med link

 

Edit 2: Forandret Navn på tråden, bump.

Endret av Joey1313
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bumpe denne, er det ingen som har hørt om dette kortet?

 

Skulle tro folk enten forkastet det eller elsket det, mulighet for kryss platform. Kjør P4 på socket LGA775, eller putt på et adapter kort så har du socket 939 maskin, eller socket 479, eller socket 754. Alt er mulig, også er det ingen her inne som gidder å diskutere det engang! :p

Lenke til kommentar

Eg synest ikkje det kortet der så interresant ut i det hele tatt. greit nok at det er godt gjort å få det til å fungere, men du må jo bytte ram også dersom du skal bytte prosessor.

 

Om du har behov for å kjøre både AMD og Intel (og hvorfor skulle noen trenge det, både P4 og Athlon får jobben gjort), så er det jo mye greiere å ha to PCer enn å drive på å mekke frem og tilbake.

 

Det der ser eg mest på som en "se hva vi klarer" ting enn ett kort eg ville hatt i PCen min.

 

Sånn, da kan vi la denne tråden dø :tease:

Lenke til kommentar

Vel, med socket M2 sitt inntog i 2. kvartal 2006 våger jeg påstå at socket 754 og 939 allerede er døende. Ganske kjekt da med et kort som dette som er "futureproof" i den grad det kan sies om noe i dataverdenen. Og når PF88 gir fra seg resultater på høyde med hovedkort som er dedikerte til en cpu slot så ser det jo greit ut?

Lenke til kommentar
Det der ser eg mest på som en "se hva vi klarer" ting enn ett kort eg ville hatt i PCen min.

 

Helt enig. Jeg kan overhodet ikke se hva som er vitsen med å i det hele tatt lage et sånt hovedkort.

Eh.. Har ikke du nettopp bestilt et ASRock med ULi M1695 chipset og expansjonsport for M2? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...