Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Eg eeeeeeeeeer så nervøs...har liksom ikke noen god følelse :(

Det er vel vanlig for alle supportere før en sånn kamp vil jeg tro. Sitter med vondt i magen selv.

Det begynner nå for å si det sånn, en time til kamp så da skal jeg hive meg i dusjen og så få i meg noe frokost før det hele starter...

1 time til moroa starter :woot:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reina, Aurelio, Carragher, Skrtel, Arbeloa, Mascherano, Alonso, Gerrard, Babel, Kuyt, Torres.

Subs: Itandje, Hyypia, Riise, Benayoun, Crouch.

Håper virkelig på 4-5-1 nå...

Skrevet
Er det det offisielle laget?

Jepp :)

VDS

Brown - Rio - Vida - Evra

Ron - Carrick - Andy - Scholesy - Giggsy

Roon

Ville helst sett Fletcher / Hazza på midten som def. anker og Nani fremfor Giggs, som faenmeg bør skjerpe seg idag.

Skrevet

Bra lag, bra benk. Håper SAF tør å ta ut giggs hvis det viser seg at han ikke presterer på det godkjente, og heller tør å sette innpå Nani, som nok kan gjøre det bra i denne kampen.

Skrevet
Tipper Torres har gjemt seg i en krok i garderoben nå. Han tør vell ikke komme ut på matta. :!:

HAHA. Stemmer greit det!

Fint lag vi stiller i dag. Nani må gjerne komme inn etterhvert, noe jeg tror han gjør. Tevez likeså...

Skrevet

Lykke til, mancs. Heldigvis er kameraten min som jeg blir tvunget til å se kampen med litt snillere enn dere er. :) Det blir tøft, men Liverpool er fullt kapable til å overraske dere. Og jeg har sagt det flere ganger nå - Torres scorer i dag. Så får vi se om dere greier å score minst to mål da.

Skrevet
Lykke til, mancs. Heldigvis er kameraten min som jeg blir tvunget til å se kampen med litt snillere enn dere er. :) Det blir tøft, men Liverpool er fullt kapable til å overraske dere. Og jeg har sagt det flere ganger nå - Torres scorer i dag. Så får vi se om dere greier å score minst to mål da.

Sorry påsan, Rio spiller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...