Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis vi vinner idag, og Arsenal taper, så tipper jeg på at vi vinner ligaen :D

Tipper vi vinner ligaen uansett om Arsenal vinner sin kamp. Vi klarer ihvertfall ikke tape denne kampen.

Skrevet

Du er så negativ alltid du Fakey. For det første, så har ikke Arsenal så bra og bred stall som vi har, og det tror jeg kan være med å¨avgjøre vis Arsenal får noen skader på slutten.

For det andre, så tror jeg kampen på OT mot Arsenal er den mest avgjørende.

Skrevet

Herlig å se Scholes i godt gammelt slag, Brown spiller også kanon. Ellers er det ikke så mye å si. Har egentlig ikke sansen for Park, men han jobber bra.

Skrevet

Må si at Scholes har vært i god form idag, som han var i fjorsesongen. Nani leker og spiller utrolig bra, ihvertfall på starten. Syns ikke Saha har vært så veldig god, eller er det bare meg?

Skrevet

HAHA

Lars Tjernås: Jeg blir overrasket hvis Stalteri finner veien til garderoben, for han har blitt så til de grader rundspillt av Nani

Må si at Scholes har vært i god form idag, som han var i fjorsesongen. Nani leker og spiller utrolig bra, ihvertfall på starten. Syns ikke Saha har vært så veldig god, eller er det bare meg?

Nei, det er ikke bare deg. Saha har vært anonym.

Skrevet

Han har vært anonym, men han har ikke vært forferdelig. Han har hatt et par bra innlegg og noen bra rykk. Problemet er han så gjerne vil vise seg frem, så han holder for mye på ballen.

Skrevet
Problemet er han så gjerne vil vise seg frem, så han holder for mye på ballen.

Sitter med samme inntrykket. Virker som han prøver for mye istedenfor å bare spille fotball :p

Skrevet
Tipper vi roter bort ligaledelsen i løpet av et par runder jeg.

Gratulerer. Det er det dummeste jeg har hørt i dag. Og du kaller deg selv en supporter? Ha litt tro a gutt!

Skrevet (endret)

Vent litt, nå ble det litt kluss i logikken.

Selvfølgelig håper jeg at vi beholden den, men jeg tror ikke at vi gjør det. Har jo rota bort ligaledelsen en del ganger denne sesongen.

Endret av fakey™

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...