Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk resultat og innsats av gutta. Vi leder 4-1 og har punktert kampen for lenge siden, allikevel pøser vi på fremover og skaper sjanser og mål. Det gjør meg oppriktig stolt å se på. :)

Skrevet

Enormt, kommer nettopp ned igjen fra fjellet og får vite at Arsenal har tapt poeng og det nok en gang er blitt mål kalass mellom United og Newcastle :D

Nå blir det dusjen, så taco og film hos en kompis :)

Skrevet
Fantastisk resultat og innsats av gutta. Vi leder 4-1 og har punktert kampen for lenge siden, allikevel pøser vi på fremover og skaper sjanser og mål. Det gjør meg oppriktig stolt å se på. :)

Det er noe av det som gjør United så herlig; at vi er et angripende lag med stolthet for våre tradisjoner!

Kampen i dag var veldig, veldig bra! :D

Skrevet

Og godt å se Rooney tilbake i scoringsform igjen. 3 mål på 3 kamper nå lover bra for resten av sesongen. Og igjen en god kamp av Nani, og viser at han bør være i førsteelleveren framover nå framfor Giggs.

Skrevet

Herlig resultat, det er ikke til å komme utenom, synd jeg ikke fikk sett kampen.

Off topic: Synd på Eduardo, det blir nok et "major fallback" for han.

1203784085294_786.jpg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Det tror jeg stemmer ja. Toppet ikke Nani en eller annen intern statistikk før nyttår?

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Syns jeg leste noe slikt i et US forleden. men gidder ikke rippe opp :)

Skrevet

Synes Nani godt kan starte de mest prestisjetunge kampene fra nå av. Han begynner virkelig å vise sitt sanne jeg. Herlige innlegg, og han kommer lett til dem også!

Skrevet
Synes Nani godt kan starte de mest prestisjetunge kampene fra nå av. Han begynner virkelig å vise sitt sanne jeg. Herlige innlegg, og han kommer lett til dem også!

Synes Nani er bedre enn Giggs pr dd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...