Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært på noen stor fotballkamp, men har sabla lyst til å oppleve stemningen på OT. Man Utd møter Pool på hjemmebane siste helga i påskeferien (om jeg har regnet riktig). Er det så og si umulig å få tak i et par billetter til den kampen, eller bør jeg melde meg inn i supporterklubben for å prøve? Er jeg altfor seint ute nå? Blir billettene til en så stor kamp umåtelig dyre?

Håper noen kan svare på spørsmålene mine :)

Goscinny ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakketur med supporterklubben eller andre selskaper er vel det enklaste, men må ut med lett 5-6000 kr, då har du allt dekka då men, fly, hotell, billett, transport mm.. Skal du ha tak i billetter så er vel medlemskap i US og/eller One United det beste.

Skrevet

Her finner du mykje info om søking på billettar. Er nok vanskeligare å få på ein sånn kamp, spesielt sidan det er pool og spes dersom det er i påska. Dyrare blir det vel ikkje, men det er nok veldig mange som søker.

Det er kanskje lettare å kjøpe ein pakketur frå ein eller anna plass som har kampbillett inkludert

Skrevet
Pakketur med supporterklubben eller andre selskaper er vel det enklaste, men må ut med lett 5-6000 kr, då har du allt dekka då men, fly, hotell, billett, transport mm.. Skal du ha tak i billetter så er vel medlemskap i US og/eller One United det beste.

Hvis en er to stykk som skal reise sammen, da? Må en ha to medlemsskap?

Goscinny ;)

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe sånn Viasat on demand på viasat4.no... Men det var ikke mulig for denne kampen.

Noen som vet hvor jeg kan se den? På nettet... Har ikke tilgang til Viasat4.

Skrevet
VDS

O'Shea

Rio

Brown

Evra

Ronaldo

Carrick

Hargreaves

Giggs

Rooney

Tevez

Subs: PIG, Nani, Anderson, Scholes

Vidic skadd da, blir spennende...

5. mann på benken då?

Skrevet
VDS

O'Shea

Rio

Brown

Evra

Ronaldo

Carrick

Hargreaves

Giggs

Rooney

Tevez

Subs: PIG, Nani, Anderson, Scholes

Vidic skadd da, blir spennende...

5. mann på benken då?

Simpson :p

Skrevet
Greit lag det. Er Vidic alvorlig skadd? Eller bare ute en kamp?

Såvidt jeg vet så er det ikke noen info ute ang dette, hvertfall ikke på RedCafe. Vi får håpe det er en liten filleskade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...