Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem?

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem?

9405890[/snapback]

Tror lojaliteten han har vist til klubb og fans har mye av "skylda" i tillegg til målet i '99.

Skrevet

9405890[/snapback]

Lojal mot klubben, ikke gjort så mye ut av seg selv, scoret mange mål, CL 99' osv. osv. I tillegg har han vært en slags "ambassadør" for supporterne, han var først ute å kritiserte Glazer osv.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

9405890[/snapback]

Lojal mot klubben, ikke gjort så mye ut av seg selv, scoret mange mål, CL 99' osv. osv. I tillegg har han vært en slags "ambassadør" for supporterne, han var først ute å kritiserte Glazer osv.

9405926[/snapback]

Ok. Har veldig sansen for ham selv egentlig.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Solskjær fortjener hyllesten helt klart. Fantastisk mann. Nå veit jeg ikke lenger hvem jeg har mest sansen for i United egentlig. :p

9405964[/snapback]

Liker Eagles jeg. Evra og egentlig.

Edit: Ganske ironisk at Keane synes spillere klager for mye på dommeren. Han er den verste på Old Trafford akkurat nå.

Endret av Slettet+9817234daf
Gjest Bruker-95147
Skrevet

9405890[/snapback]

Sjekk ut begrepet "lojalitet"!

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

9405890[/snapback]

Sjekk ut begrepet "lojalitet"!

9406069[/snapback]

Hvorfor det?

Skrevet

Stakkars Tevez. Scorer ikke på 4 kamper, så kommer Saha inn som innbytter og scorer.

Forøvrig er jeg fortsatt ikke fornøyd, vi skal slå dette laget mye enklere.

Skrevet
Stakkars Tevez. Scorer ikke på 4 kamper, så kommer Saha inn som innbytter og scorer.

9406165[/snapback]

At dommeren ikke så det er jo nesten en katastrofe. Soleklar straffe!

Skrevet

Deilig med seier i dag og Saha scoring i comebacket.

Men jeg liker ikke helt at vi kun vinner med et mål hver gang. Blir alt for nervepirrende på slutten. Men men, 3 poeng er 3 poeng.

Skrevet

9406165[/snapback]

Ja, men vi hadde grei kontroll på kampen. Kan ikke si jeg følte meg truet av Keane's mannskap i dag.

Skrevet

Er jo det samme som mot City og Reading. Vi stanger og stanger, mot City kom det mål imot oss, idag slapp vi med skrekken.

Ikke fornøyd med at vi scorer så få mål, men 3 poeng er bra til vi kommer tilbake i et ordentlig spor.

Saha<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...