Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
@TC47: Er over det forlengst, men det er masse rykter ute. Og Fergie sier det. :)

Ehm, rykter at om han kommer tilbake? Nei. Fergie sier bare at han hadde vært velkommen tilbake i Utd.

Herregud Berba, ikke vær så lat etter en så perfekt førstetouch! SKYYYT!

Nani, herrejesus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
@TC47: Er over det forlengst, men det er masse rykter ute. Og Fergie sier det. :)

Ikke om et år, han er borte. Deal with it. Kanskje returnerer han om RM oppholdet blir mislykket, men jeg tviler sterk. Kanskje i slutten av karrieren. Hvem vet?

Endret av Raste
Skrevet

Ikke om et år, han er borte. Deal with it. Kanskje returnerer han om RM oppholdet blir mislykket, men jeg tviler sterk. Kanskje i slutten av karrieren. Hvem vet?

Jeg mente selfølgelig ikke om et år, men 3-5 år.

Som du sa, alt kan skje.

Men ikke mer prat om det, altfor usannsynlig.

Skrevet
Huff, Nani kan ikke ta frispark når sessongen kommer igang :no:

Han har gjort noen frustrerende ting i dag som har gjort at jeg har pelt av skorpene etter operasjonssårene. Han kan virkelig være frustrerende, nå kommer det sikkert en scoring av han etterhvert.

Skrevet (endret)

Nei. Nå har han jo bommet en gang, så da er det ikke håp.

Ja, eller så er det det at jeg syntes Giggs, Scholes, Rooney og Hargreaves, når han kommer tilbake, kan være vel så gode alternativer :)

Edit: Og

da :) Endret av Sveern
Skrevet

Nani har problemer med å bestemme seg. Klarer ikke en lett vegg med Park den ene gangen og. Frykter det verste når det gjelder Nani.

Skrevet

Nei. Nå har han jo bommet en gang, så da er det ikke håp.

Ja, eller så er det det at jeg syntes Giggs, Scholes, Rooney og Hargreaves, når han kommer tilbake, kan være vel så gode alternativer :)

Giggs og Scholes? Neh.

Hargreaves kan være en fin erstatter for Ronaldo, Rooney må trene i allefall mere på frispark om han skal bli arvtakeren.

Skrevet

Man, Nani...

FY FAEN så bra av Park! Herlig sen pasning til Scholes. Scholes i tverra, faaaen. Burde scoret. Uheldig.

Park er cheeky med backheel til Berba og, hihi.

Parky :D

Skrevet
Herregud, Nani. Fotballforståelsen din er som krabbe.

Av og til er du for kritisk, men jeg er enig her.

Herlig ball av Scholes til Nani.

SKKYYYYT PARK! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...