GLN Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget!
Raste Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fikk melding av min bestefar, og han hadde telt alle pasningene til Rafael i 2.omg. Han hadde slått 17 pasninger, gjett hvor mange som var mislykket? 18 Men of the match: Red Army. Om det var 17 pasninger som hadde blitt slått, så er det 18 feil? Nei, var 16 feilpasninger.
Blax Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Satser på bedre motivasjon og vilje til kampen til helga.
Windows8 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Et velfortjent tap. Gibson fra start en annen gang også? Nei. Han og Welbeck har aldri hørt om å møte ballen, den skal bli servert på sølvfat. Første gang jeg hører noen som vil at spissene våre skal møte ballen Nå er ikke Gibson spiss, og det å møte ballen er bedre enn å stå bom stille, eller? EDIT: å, faen, det var kødd sant? Endret 7. januar 2009 av RePaC
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! ikke ta alle under samme tak, jeg har tro på nani, mer tid/spilletid, men gibson må på treningsfeltet sammen reservelaget,
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Nå er ikke Gibson spiss, og det å møte ballen er bedre enn å stå bom stille, eller? Nå siktet jeg selvfølgelig til Welbeck. Du må prøve å huske hva du selv skriver vet du Njaa... det kommer litt an på egentlig, men i de fleste tilfeller er det det ja.
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! ikke ta alle under samme tak, jeg har tro på nani, mer tid/spilletid, men gibson må på treningsfeltet sammen reservelaget, Ta alle under samme tak :!: Herlig uttrykk
Windows8 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! ikke ta alle under samme tak, jeg har tro på nani, mer tid/spilletid, men gibson må på treningsfeltet sammen reservelaget, Ta alle under samme tak :!: Herlig uttrykk Han mente selvsagt ta dem, bokstavelig talt.
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! ikke ta alle under samme tak, jeg har tro på nani, mer tid/spilletid, men gibson må på treningsfeltet sammen reservelaget, Ta alle under samme tak :!: Herlig uttrykk ikke riktig tidspunkt å fleipe nå
Latias Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fy faen, dette var skuffende. Går og legger meg før jeg skriver noe dumt.
D'Amico Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 18 Men of the match: Red Army. Om det var 17 pasninger som hadde blitt slått, så er det 18 feil? Nei, var 16 feilpasninger. Følte for å være litt useriøs for en gangs skyld.
Alastor Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Litt kjapp fjerning av unødvendigheter er gjennomført. Velger å ikke fjerne resten, da dere ser ut til å holde dere på matta .
SpencerReid Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! ikke ta alle under samme tak, jeg har tro på nani, mer tid/spilletid, men gibson må på treningsfeltet sammen reservelaget, Ta alle under samme tak :!: Herlig uttrykk ikke riktig tidspunkt å fleipe nå Sårbar nå ja? Ikke se så mørkt på det, tar dem på OT. Endret 7. januar 2009 av SpencerReid
Ol'H Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Herlig å se at Cup fortsatt er cup. Jeg velger å se bort fra det faktum at United spilte idag. Gud bedre.
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! ikke ta alle under samme tak, jeg har tro på nani, mer tid/spilletid, men gibson må på treningsfeltet sammen reservelaget, Ta alle under samme tak :!: Herlig uttrykk ikke riktig tidspunkt å fleipe nå Sårbar nå ja? Ikke se så mørkt på det, tar dem på OT. Ja nå er jeg sårbar, tro meg, hadde du vært hos meg nå, hadde du bedt meg ta en valium eller hva det heter... "hørt det på tv" å denne kampen må soves vekk, hvis jeg får sove. så vær så snill, ikke dra den lenger.
Geir M Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Herlig å se at Cup fortsatt er cup. Jeg velger å se bort fra det faktum at United spilte idag. Gud bedre. Enig, dette var bare pinlig.
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Heh..... God natt folkens, Glory Glory Man United uansett, Love you all
Kiruk Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kort oppsummert: Faen. Endret 7. januar 2009 av Kiruk
NightKeeper Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Dere er litt ustabilde når det gjelder spillere. Når de gjør det bra, er det lovende talenter, eller et bra kjøp. Når de spiller dårlig, skal de på hodet utav laget! Generaliser litt mer da? Gud bedre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå