banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Så forbanna håpløst av Rooney. Nå begynner jeg å bli enormt frustrert over hvor sugne vi er foran kassa.
Alastor Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Pent sendt igjennom av berba iallefall..men nå må vi starte å putte!
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Dette jeg har savnet, de beste tekniske spillerene våre mønstret samtidig med unntak av Wellbeck og at Ronaldo ikke spiller. Da fungerte det offensive godt. Håper det samme kan gjøre seg tellende i PL.
Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 3'de røde kortet som var mulig å gi idag. Nok en gang en åpenbar målsjanse ødelagt.
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Berba synes eg bør gå meir på skudd når han er i posisjon, litt for kåt på å legge av heile tida. Edit: O'Shea på volley i krysset hadde vært epic! Endret 4. januar 2009 av Ed Hunter
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Dette er så forbanna dårlig. 2-0 mot et så "dårlig" lag som atpåtil har fått en utvisning. Vi har scoret et offside-mål og på en straffe. Dette holder faen meg ikke. Nå MÅ vi få en slutt på denne idiotiske sjansesløsinga. EDIT: Hoho Endret 4. januar 2009 av Points
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Snakker om hovmesterblikket til Scholes, men Roon og Berba er jammen ikke så langt unna
Geir M Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Berbatov synes jeg har spillt bra i de fleste kampene, men synes han ligger litt for langt bak på banen. Faller liksom tilbake på en offensiv midtbaneposisjon litt for ofte og er ikke ofte nok innblandet foran når det skal scores mål. Pasningsfoten hans har jeg ingenting å utsette på dog.
Geir M Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hehe, Rooney måtte vise for sikkerhets skyld at dersom det ikke hadde vært offside så hadde han likevel bommet
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hehe, Rooney måtte vise for sikkerhets skyld at dersom det ikke hadde vært offside så hadde han likevel bommet Kjeften din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå