Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skade på Vidic er det værste som kunne skjedd, heldigvis gikk det bra. Southampton ser utrolig frustrerte ut nå, men det eneste jeg kan sette fingeren på som har vært feil er 1-0 målet vårt som skulle vært offside.

Skrevet

Jeg synes Welbeck ligner litt på Ruud idag. Han har gode avslutninger fra kort hold og er flink til å plasere seg.

Drep kampen og sett inn unggutter.

Skrevet
Ingen som svarer meg fordi dere ikke vet, eller fordi dere bare vil være kvalme?

Hjemme...

Er vel ingen som ikke svarer for å være kvalme. Men du havnet sist på siden så da er du lett å overse.

Skrevet
Ellers registrerer jeg at Nani ikke klarer å dominere i dag heller...

Uenig. Jeg synes Nani har vist vilje og forståelse i dag. han låper mye og riktig. Dominert har han vel ikke men han har vist mye offangsiv kreativitet.

Skrevet
Fy faen, vi burde score flere mål. Vi husker hva som skjedde med Chelsea i går. Det samme kan ikke skje med oss.

Det kommer nok flere mål (riktig vei forhåpentligvis), når vi passerer 60 så begynner vel Southampton å gå tom for krefter og vi putter et par mål til.

Skrevet

Nani har spilt bedre i dag, ja. Tror han vet at han må prestere nå, siden Tosic har kommet til klubben. :p

Fy faen, vi burde score flere mål. Vi husker hva som skjedde med Chelsea i går. Det samme kan ikke skje med oss.

Det kommer nok flere mål (riktig vei forhåpentligvis), når vi passerer 60 så begynner vel Southampton å gå tom for krefter og vi putter et par mål til.

Håper på det, ja. Nå kan vi ikke tape/spille uavgjort mtp. at Soton har en mann mindre.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

The Killers på Viasat, orginalt.

Jævlig takling foressten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...