Ol'H Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 FY faen om han hadde knekt leggen til Vidic der! Møkkaspiller. Godt han traff en stålmann hvertfall.
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Godt at Vidic ikke brakk noe. Var grisestygg. Bra det var en steinhard serber som fikk den Vanlige folk tar telling av sånt
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Vidic er nok laget av noe helt annet enn bein, så er egentlig ikke så redd for at han skal brekke noe.
Geir M Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Skade på Vidic er det værste som kunne skjedd, heldigvis gikk det bra. Southampton ser utrolig frustrerte ut nå, men det eneste jeg kan sette fingeren på som har vært feil er 1-0 målet vårt som skulle vært offside.
Krukmeister Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nei, ikke snakk om at en 19 år gammel skotsk pingle som Paterson klarer å ødelegge Vidic!
Geir M Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Blir irritert om vi ikke vinner med 2 mål eller mer i dag. Vi scorer alt for lite for tiden.
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det ropes på Rooney Leit om Welbeck er skada da..
Limbeck Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes Welbeck ligner litt på Ruud idag. Han har gode avslutninger fra kort hold og er flink til å plasere seg. Drep kampen og sett inn unggutter.
The Hoff Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ellers registrerer jeg at Nani ikke klarer å dominere i dag heller...
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det var styggdommelig nærme "Knekk" AU!!! men heldigvis er vår midtstopper laget av noe annet menneske bein ja, jeg trakk til meg bena under replyen, den var stygg
SpencerReid Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Er da flere som ikke dominerer der da, hjelpes. Han har da vært brukbar.
Manx Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ingen som svarer meg fordi dere ikke vet, eller fordi dere bare vil være kvalme? Hjemme... Er vel ingen som ikke svarer for å være kvalme. Men du havnet sist på siden så da er du lett å overse.
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Fy faen, vi burde score flere mål. Vi husker hva som skjedde med Chelsea i går. Det samme kan ikke skje med oss.
Limbeck Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ellers registrerer jeg at Nani ikke klarer å dominere i dag heller... Uenig. Jeg synes Nani har vist vilje og forståelse i dag. han låper mye og riktig. Dominert har han vel ikke men han har vist mye offangsiv kreativitet.
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nani har vært grei, men ikke noe suveren, oshea, evans har hatt noen stygge feil... ellers syns jeg forsvarsspillet er rotete.
Manx Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Fy faen, vi burde score flere mål. Vi husker hva som skjedde med Chelsea i går. Det samme kan ikke skje med oss. Det kommer nok flere mål (riktig vei forhåpentligvis), når vi passerer 60 så begynner vel Southampton å gå tom for krefter og vi putter et par mål til.
Latias Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Nani har spilt bedre i dag, ja. Tror han vet at han må prestere nå, siden Tosic har kommet til klubben. Fy faen, vi burde score flere mål. Vi husker hva som skjedde med Chelsea i går. Det samme kan ikke skje med oss. Det kommer nok flere mål (riktig vei forhåpentligvis), når vi passerer 60 så begynner vel Southampton å gå tom for krefter og vi putter et par mål til. Håper på det, ja. Nå kan vi ikke tape/spille uavgjort mtp. at Soton har en mann mindre.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 The Killers på Viasat, orginalt. Jævlig takling foressten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå