M_Jern93 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hva skjer med Nani fortiden? Er det bare meg, eller er det lenge siden han har vært i aksjon?
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Yo noen som merket at også Carlitos ikke er med i troppen?
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Rafael, typo. Og si at Evans er god nok for en vær toppklubb. Haha, er det latterligste jeg har hørt. Skjønner ikke at dere klarer å innrømme at den forsvarsrekka dere stiller med er direkte svak. Men, De er vell best i verden, som alle på laget deres er Som en fyr sa lengre bak, Rafael er jo verdens største høyreback talent =) Utrolig dumt å gå inn i en diskusjon alene mot 10 stk når du allerede i ditt 1. innlegg viser at dette er noe du tydeligvis ikke har peiling på. Du er langt ute på jordet. Totalt sett er denne reserve-back-fireren vi stiller med i dag på samme nivå som Liverpool sin førsterekke. Evans er et talent, han har spilt mot en rekke toppklubber og prestert. Rafael, eller Fabio som du tydeligvis kaller han er 18 år og viser hva som bor i han hver eneste kamp. Vidic er verdensklasse mens O'Shea gjør jobben sin uten å gjøre det helt store. Igjen; du er helt ute på jordet, pinlig!
NightKeeper Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Yo noen som merket at også Carlitos ikke er med i troppen? YO N* Ja, vi har fått det med oss. Antar han er skadet, kan ikke være noen annen grunn. Evt har både han og Anderson banget kona til sjefen.
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor er Rafael "shabby" (hva faen skal det bety..?)Når har han vært det..? Jeg kan si at han har vært solid mot f.eks Manchester City og eide kanskje en av PL's beste kjøp Robinho. Offensivt kan han jo måle seg med Dani Alves. Som Fergie har uttalt flere ganger, han har vært en sensasjon. Måle seg med Daniel Alves, nå må du jaggu meg ikke skryte gutten opp i skyene. Ærlig talt, han er ikke like god som en av verdens beste høyrebacker... Jeg har ikke sett like my av han som dere, men mot Aalborg eller Villareal ble han eid vær gang på kanten sin, og taklingene hans var håpløse. Evans ureturnert? Har du i det hele tatt sett fyren? Har spilt mot toppklubber som Chelsea, Arsenal og Liverpool flere ganger, og spilte fast for et Sunderland lag som kjempet mot nedrykk. I år har han fått overraskende mye spilletid, både i CL og PL. Tror ikke du har sett han skikkelig enda. I tillegg er han fast på landslaget. Tror du må lengre ut på landet med de påstandene. Har ikke sett han spilt mot Liverpool. Heller har jeg ikke sett han imponert så forbaska mye som du sier. Og være fast på irland, eller nord irland eller hvor han kommer fra er heller ikke helt det store. Men, du skal bare få fortsette å mene hva du vil. Men verdens beste er de langt ifra.
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hva skjer med Nani fortiden? Er det bare meg, eller er det lenge siden han har vært i aksjon? Like greit det, den gutten ødelegger jo bare.
NightKeeper Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 I følge Fergie har Tevez dratt til Argentina, family issues
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Yo noen som merket at også Carlitos ikke er med i troppen? YO N* Ja, vi har fått det med oss. Antar han er skadet, kan ikke være noen annen grunn. Evt har både han og Anderson banget kona til sjefen. Det må jo seriøst være det. En liten omgang gang bang med kona til tha boss, kanskje Nani også stakk innom. Hvem vet?
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har ikke sett like my av han som dere, men mot Aalborg eller Villareal ble han eid vær gang på kanten sin, og taklingene hans var håpløse. Så hvorfor går du da inn i en diskusjon du ikke har noe som helst grunnlag for å delta i? Klønete.
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 I følge Fergie har Tevez dratt til Argentina, family issues Ok, husker han har gjort det tidligere også. Bra å få bekreftet det da.
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har ikke sett like my av han som dere, men mot Aalborg eller Villareal ble han eid vær gang på kanten sin, og taklingene hans var håpløse. Så hvorfor går du da inn i en diskusjon du ikke har noe som helst grunnlag for å delta i? Klønete. Herrefred. Jeg har sett en 5-6 kamper med han, og han har ikke vært like god som Dani Alves som dere sier. Det er klønete å si noe sånt.
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Fy søren.... Her har jeg tatt en strekk og drømt om Andy mål, så sjekker jeg pcen for lagoppstillinga nå for å bekrefte at pus er med og får meg en kilevinker. Han er ikke med engang og det slo meg nesten rett i bakken. Hadde gledet meg sånn til å se han i dag
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Fy søren.... Her har jeg tatt en strekk og drømt om Andy mål, så sjekker jeg pcen for lagoppstillinga nå for å bekrefte at pus er med og får meg en kilevinker. Han er ikke med engang og det slo meg nesten rett i bakken. Hadde gledet meg sånn til å se han i dag Den følelsen ang. Ando har truffet meg flere ganger dessverre.
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hver helg for tida. Nåde faen SAF hvis det ikke er skade/sykdom/slitasje, noe det sansynligvis er. Hvis det er fordi han er på vei til en annen klubb kommer jeg til å henge meg.
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har ikke sett like my av han som dere, men mot Aalborg eller Villareal ble han eid vær gang på kanten sin, og taklingene hans var håpløse. Så hvorfor går du da inn i en diskusjon du ikke har noe som helst grunnlag for å delta i? Klønete. Herrefred. Jeg har sett en 5-6 kamper med han, og han har ikke vært like god som Dani Alves som dere sier. Det er klønete å si noe sånt. "Å måle seg med Dani Alves" vil si at han kan være nesten like god som han offensivt. Og det er bare jeg som har sagt det. Du kan ikke gi de andre gutta skylda for det. Villarreal og Aalborg var bare to kamper, de restende 4 da? Mot Villarreal eida han forresten Mati Fernandez eller hvem det var på kanten, så du er helt på bær tur.
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Nå gir jeg meg her. Orker ikke å diskutere med alle dere som har united briller. Det neste som kommer er vell at Park er en ledende ving i PL. Og når det kommer til Rafael, kan han vell sammenlignes mer med vår Insua. Talentet er der, men å sammenligne Rafael med Dani Alves er direkte latterlig. Lykke til i kampen, selv håper jeg dere taper, men jeg vet godt nok at det ikke skjer =) 3-0 til dere.
NightKeeper Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har ikke sett like my av han som dere, men mot Aalborg eller Villareal ble han eid vær gang på kanten sin, og taklingene hans var håpløse. Så hvorfor går du da inn i en diskusjon du ikke har noe som helst grunnlag for å delta i? Klønete. Herrefred. Jeg har sett en 5-6 kamper med han, og han har ikke vært like god som Dani Alves som dere sier. Det er klønete å si noe sånt. Han sa at han kunne måle seg offensivt med Dani Alves, ikke at han var like god som Dani Alves. Forøvrig uenig med utsagnet til Game. Ingen slår Dani Alves offensivt fra backposisjon. Med Dani Alves på høyreback trenger man ikke høyreving. Ekstrem spiller. Assist-maskin.
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Nå gir jeg meg her. Smart valg. Orker ikke å diskutere med alle dere som har united briller. Haha, fun.
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hver helg for tida. Nåde faen SAF hvis det ikke er skade/sykdom/slitasje, noe det sansynligvis er. Hvis det er fordi han er på vei til en annen klubb kommer jeg til å henge meg. Husker jeg tidligere denne mnd. leste ett eller annet sted at han sa at han ville spille under Mourinho for Inter, men så var jo ikke kilden den beste da. Håper Ronaldo tar vare på gullgutten vår, de to er jo nesten gaypartners!
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Nå gir jeg meg her. Smart valg. Orker ikke å diskutere med alle dere som har united briller. Haha, fun. Du vet like godt som meg at det ikke nytter. I dine øyne er sannsynligvis både Rooney. Tevez, Berbatov, Welbeck og alle spissene dere bedre en Torres =p Dere klarer ikke å innrømme at vi har noen spillere som er bedre en deres. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå