Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva skal jeg se på(og når) TVAnts for å se Man Utd - Ports.??

Vil se den helst, ikke høre den på VG Radio, som ikke kommenterer, men gir høydepunkt.

Endret av Toska92
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm, faen, der kom den scoringa imot selvsagt. Bare spilt en halvtime enda da, så mye kan jo skje. En pause, så våkner ManU i andre omgang. :wee:

8327520[/snapback]

Faen faen faen!

Merkelig bokset ut!

Skrevet

Greit at vi har en CL kamp å vinne på tirsdag. Men jeg må få lov å kritisere SAF for dette uttaket i en så viktig kamp. Få ut Richardson og Fletch, inn med Sunny og Giggs nå!

Jeg tror vi klarer uavgjort, ikke mer.

Skrevet

Rakkerunge: Fletcher spiller ålreit han, det er det ikke no med, men nå vil jeg ha inn Sunny og Giggs, og da må 2 stk ut. Da føler jeg Richardson og Fletch er de 2 som må ut.

Skrevet

Nå håper jeg Fergie gir dem en skjikkelig skyllebøtte, i tillegg til å fikse litt på den idiotiske, ja, idiotiske, taktikken, for det der så jeg med en gang ikke kom til å gå.

Skrevet (endret)
Skjer med at VDS sender ballen ut sånn a!?

8327872[/snapback]

Tror årene tar kål på den mannen, ikke hans beste kamp i dag... Han kan klare mye mer enn det i dag...

Der var Solskjær på plass og Fletcher ute... Rart bytte...

Endret av SasaB
Skrevet
Skjer med at VDS sender ballen ut sånn a!?

8327872[/snapback]

Tror årene tar kål på den mannen, ikke hans beste kamp i dag... Han kan klare mye mer enn det i dag...

Der var Solskjær på plass og Fletcher ute... Rart bytte...

8327893[/snapback]

Rart bytte? Den skjønte jeg ikke.

Når vi har 3 ballfordelere på midten og 1 spiss, er det vel ganske naturlig at en av ballfordelerne må ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...