Elensar Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 KRISE! Parabolen er ute av drift, så får ikke inn kanalen! Noen som har en link til meg hvor kampen streames?? Har utrolig lyst å se denne kampen Free streaming: http://www.ustream.tv/channel/iraqsports1
Latias Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Latias, tipper 1-1 jeg. 2-1 sier jeg Til Celtic?
Raste Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Må si at jeg begynner å elske Fletcher,flott fotballspiller. Og Rafael er elsk.. Faen til hore.
NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Fryktet av Rafael skulle starte denne kampen. Han er altfor ung og puslete til å spille i heksegryta Celtic Park. Celtic-spillerne er fysiske maskiner. Der tok Bhoys ledelsen ja.... Kanskje ikke et sjakktrekk å hvile spillere?
-Gudfaren- Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ben Foster? Kuszczak er et mye bedre alternativ.
Limbeck Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Skal vi tape kamper så kan vi gjerne tape denne.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Null stress joggedress - Vi vinner Du har allerede vunnet
tc47 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Skal vi tape kamper så kan vi gjerne tape denne. Enig, få det ut av systemet. Og Raste, Rafael har vært elendig.
NightKeeper Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ben Foster? Kuszczak er et mye bedre alternativ. Sterkt uenig med deg.
Raste Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Fryktet av Rafael skulle starte denne kampen. Han er altfor ung og puslete til å spille i heksegryta Celtic Park. Celtic-spillerne er fysiske maskiner. Der tok Bhoys ledelsen ja.... Kanskje ikke et sjakktrekk å hvile spillere? Enig, Rafael er altfor urutinert og for svak fysisk enda. Men det kommer Endret 5. november 2008 av Raste
Limbeck Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ben Foster? Kuszczak er et mye bedre alternativ. Sterkt uenig med deg. Jeg har mest tro på Tomasz
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hvorfor Ferdinand ikke er spiss...
Raste Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Skal vi tape kamper så kan vi gjerne tape denne. Enig, få det ut av systemet. Og Raste, Rafael har vært elendig. Ja, vært elendig i denne kampen. Men elsker fyren, og håper virkelig at han er i United om noen år,
-Gudfaren- Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) For faen Ferdninand. Hadde det vært en angripsspiller der hadde det blitt mål! Endret 5. november 2008 av Pizzatrance
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå