Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg også faktisk. Han er en meget dyktig, og ikke minst, en profilert trener som ville bidratt til at han ville taklet det kolossale presset han kommer til å få på seg.

Er du så sikker på at han er flink? Jeg er veldig usikker på hvor bra det var å vinne med Chelsea slik de holder på.

Porto? Å jeg syns spillet til Chelsea var veldig overbevisende, spesielt i andre sesongen hans. Men ja, spillestilen er ikke den mest attraktive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det skjer nok aldri. Ser helst at Ferguson velger etterkommer selv, noe man ikke skal se helt bort i fra kan skje.

Endret av Kiruk
Skrevet

Den dagen SAF legger opp, skal jeg heise flagget på halv stang.

Det er så forpult dritt at kampen mot WH ikke går på tv. Sende inn protest til c+ anyone ? :( Sinnsykt kjipt

Kampen mot Hull går på Sport 1, lørdag klokka 16.

Skrevet (endret)

Sendes ikke kampen på C+? Merkelig. Ser at Spurs - Arsenal har førsteprio, og så viser de Hull - Chelsea på C+S2 og Viola - Inter på SportExtra.

Jaja, greit at stampuben min her nede har Sky og Setanta og viser flere kamper.

EDIT: Sug pikken min, den blir ikke vist på Sky eller Setanta heller. Hva skjer med verden!?

Endret av NightKeeper
Skrevet

Evt. engelsk på kanal som heter Supersport som viser det. Afrikansk selskap, men alle som jobber der er engelske. Dukker av og til opp en stream på den kanalen =)

Skrevet

Må jo det, liker dem egentlig litt. Bare synd vi kjøpte deres beste spiller, for de sliter nå :p

Jeg vil at Rafa Benitez skal ta over for SAF!!!

Han får dere ikke de neste 20 årene :p

Skrevet
Må jo det, liker dem egentlig litt. Bare synd vi kjøpte deres beste spiller, for de sliter nå :p

Jeg vil at Rafa Benitez skal ta over for SAF!!!

Han får dere ikke de neste 20 årene :p

Come again? Dere kjøpte dems beste spiller?

Skrevet (endret)

:p

Berbatov hadde ikke vært noe uten Keane. Nå er han noe pga alle klassespillerne han har rundt seg...

PS: Points, nå må du få gratulert Stabæk snart!

Endret av Kjetil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...