Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg synes det kan være positivt at en spiller behersker seg når han scorer. Jeg vet det er mange spisser av den eldre garde som avsto fra å feire fordi de "tross alt bare gjorde jobben sin". Nå er feiring helt naturlig, men at Ronaldo ikke alltid gidder viser bare at han er fokusert på det han skal gjøre. Mener jeg.

Inzaghi derimot...

Skrevet

Da er jeg hjemme fra Manchester, veldig fin tur. Merkelig at jeg sa 4-0 før kampen, og hva ble stillinga? Faen, skulle ha satt en 1000 lapp på den.

Elsker Rooney, supert at han har funnet formen i det siste.

Skrevet

Nevnte også 4-0 da jeg snakket med deg. Men jeg sa det til de to som jeg reiste med og mine besteforeldre. "Det blir 4-0 seier idag, tro meg eller ei", sa jeg til dem. Det er også faktiskt sant, hadde rett med stillinga ifjor da jeg var der :p

Skrevet

Vår kjære Shitty ligger under 2-1 nå på St. James' etter å ha ledet 1-0 og da mot 10 hele tiden siden målet deres. :) Men 25 min igjen. Shitty tap = dritmorsomt for oss Utd supportere, altså ikke OT :p

Skrevet (endret)

Han laget straffen (som ikke var straffe) , ellers temmelig stille har han vært. Tror han har gjort det greit i de andre kampene de har spilt da.

EDIT: Jaja, City klarte 2-2, men uansett dårlig når du leder 1-0 mot Newcastle minus en spiller :p

EDIT 2: Gratulerer med dagen Vida! :) 27 år fyller han i dag!

http://www.news.com.au/common/imagedata/0,,5491476,00.jpg

:)

EDIT 3: http://i156.photobucket.com/albums/t15/DanBhoy/2r5ympw.gif :!:

Endret av tc47
Skrevet

Er du igjen i Manchester? Du var vel ikke han som benflørtet med en annen gutt utenfor museumet vel? :p

Jeg fikk fin plass i år også, i Stretford End :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...