Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinner vi hengekampen (burde gå greit hjemme mot Fulham) har vi 14p. Liverpool og Chelsea har 17p

3p bare... Tror vi slår både Chelsea og Liverpool på OT. Sistnevnte i alle fall. So we are back in buisness.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er back in business. Liverpool kommer til å falle fra før eller siden. De kan ikke gulle resten av sesongen, og de er rett og slett ikke gode nok til å vinne. 3. plass burde de være veldig fornøyd med. Chelsea kan dessverre blir litt værre, men vi har absolutt gode muligheter til å slå de.

Skrevet

Litt OT... Sitter å ser på TV2... Ville heller hørt på han som ble linket til på youtube her for noen sider siden enn Ivar Hoff.... Sucke...

Skrevet
Og de 2 gigantmulighetene våre? Pluss at vi hadde 3 flere målsjangser (på mål) enn dem. Det at vi ikke setter sjangsene våre i førsteomgang, og City gjør det, og at vi kommer tilbake i andreomgang er ikke flaks.

Så hvorfor er det flaks når vi gjør det?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Og de 2 gigantmulighetene våre? Pluss at vi hadde 3 flere målsjangser (på mål) enn dem. Det at vi ikke setter sjangsene våre i førsteomgang, og City gjør det, og at vi kommer tilbake i andreomgang er ikke flaks.

Så begge camper er like ille? Det kan nok godt stemme.

Skrevet

Jeg sier aldri at dere har flaks, sånt holder jeg meg for god til :)

Skrevet (endret)

Hvilke kamper? Jeg snakker ikke om spesielle kamper. Jeg reagerer bare på påstander om at vi har flaks og at dere blir sure når vi sier dere har flaks.

Bruno: ok, jeg synest bare at temaet kommer opp skremmende ofte.

Endret av Limberbatov
Skrevet (endret)

ok.. Ja han kan vel si det sånn.

La i dag merke til at vi møter Arsenal borte i November. Det betyr at vi møter alle de tre på hjemmebane senere i sesongen. Vi har en veldig mye lettere siste halvdel av sesongen. Vi kan ta med at vi møter Pompey, Villa og City hjemme også. Ewood Park kampen som alltid har vert vanskelig for oss er vi ferdige med.

Endret av Limberbatov
Skrevet
ok.. Ja han kan vel si det sånn.

La i dag merke til at vi møter Arsenal borte i November. Det betyr at vi møter alle de tre på hjemmebane senere i sesongen. Vi har en veldig mye lettere siste halvdel av sesongen. Vi kan ta med at vi møter Pompey, Villa og City hjemme også. Ewood Park kampen som alltid har vert vanskelig for oss er vi ferdige med.

Dette gir jo grunnlag for å se litt positivt på tilværelsen :) Tror vi kommer til å kjempe med Chelsea helt til the bitter end

Skrevet

Det er ihvertfall ingen grunn til å sutre. Det er veldig vanskelige kamper vi har hatt til nå.

Dæven, 40 sider på 3 dager? :p

SR: Dere kommer til å kjempe med oss helt inn!

Om hvem som tar den siste CL plassen :)

Skrevet
Dæven, 40 sider på 3 dager? :p

SR: Dere kommer til å kjempe med oss helt inn!

Ærlig talt, 3,4 og 5plass har vi da ingen planer om å kjempe om.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Ja, Rob Styles kan vel dømme alle kampene deres. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...