Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha ja jeg ser på italiensk stream fra sky sport 1 italia eller noe og han bare "TOUT CLASSE" eller noe også bare "BELLISIMO" eller noe :p kan altså ikke italiensk!

OI FAEN! PEEEENT av Giggsy igjen, bra av Wheater der.

Skrevet
Haha ja jeg ser på italiensk stream fra sky sport 1 italia eller noe og han bare "TOUT CLASSE" eller noe også bare "BELLISIMO" eller noe :p kan altså ikke italiensk!

OI FAEN! PEEEENT av Giggsy igjen, bra av Wheater der.

Carlo Zampa som kommenterer? Gærn fyr. :p

Skrevet (endret)

haha hva faen? :p jeg tenker på sky sport 1 kanalen der jeg hører på kommentatoren nå. Han sier mye drit :) Manucho burde gjort et bedre med sjansen hans btw.

EDIT: Er det ikke frispark da?

NI min lagt til? hahaha, fy faen.

Endret av tc47
Skrevet

Synes Anderson har kommet seg opp flere hakk i dag iforhold til tidligere i år, kan ha noe med motstanderen å gjøre. Men Boro stiller med et realtivt godt førstelag synes jeg.

NI min lagt til? hahaha, fy faen.

Synes jeg hørte det jeg å - men tipper "egsy" (Hehehe - Eggen) mente 3 min. :p

Skrevet (endret)

De gjør det! Og ja, han har det :)

Igjen så leker Nani dum. Eller så er han bare dum. :p

EDIT: nei jeg ser på sky sport 1 italia, har ikke du skjønt det? :p Og det er 9 min lagt til tror jeg, er ganske sikker at de sa det høyt på OT.

EDIT 2: HAHA eggsy! :p nice one!

EDIT 3: Nani :) 3-1!

Endret av tc47
Skrevet

Vi tar en fullt fortjent seier i dag. Ungguttene imponerer, selv om vi burde ha satt en større andel av sjansene våre. Skaden til Possebon er et skår i gleden, men ellers er det deilig at Ronaldo scorer, samt at Manucho og Amos debuterer.

Skrevet (endret)

Haha, men ja, morsomt av Boro forsvaret på 2-1 og 3-1 :) Men vi fortjener de målene, håper det ikke er så ille som dere sier for Rodrigo da :(

EDIT: godt poeng Limbeck, hvor ble det av saltoen?

Endret av tc47
Skrevet

Apropos tillegg, hva er det meste som noen gang har blitt lagt til i en kamp? Husker Tromsø-Start i 2006, da det ble lagt til et kvarter i 1. omgang. Var vel da en Tromsø-forsvarer svelget tunga eller noe.

Skrevet
EDIT: nei jeg ser på sky sport 1 italia, har ikke du skjønt det? :p Og det er 9 min lagt til tror jeg, er ganske sikker at de sa det høyt på OT.

EDIT 2: HAHA eggsy! :p nice one!

Hehe, Alt handler ikke om deg vet :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...