ExizHW Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 For en liten stund siden kjøpte jeg en ekstern WD-disk, hvor det fulgte med et backupprogram - Retrospect Express. Har foreløpig ikke giddet å sette meg inn i alt, da det virket som et avansert program, men håper noen her har kjennskap til det. Spørsmålet mitt er som følger; Jeg har valgt automatisk backup to ganger i uken, og det virker som hver gang den skal ta backup opprettes en ny mappe - Backup Set [xxx]. Vil dette si at hver gang den utfører backup oppretter den en ny mappe, og jeg kan slette de tidligere? Når den oppretter ny mappe til hver backup tar det etterhvert veldig mye plass, og det er vel unødvendig å ha flere like backup'er, bare fordi man har valgt å ta backup ofte? Ser også at det er et valg som heter "new media backup", jeg regnet da med at den kun tok backup av nye/endrede dokumenter, mend en lager allikevel en ny mappe (Backup Set [xxx], så da vil jeg vel ikke kunne slette de tidligere, da den nye kun har tatt backup av nytt materiell? Er litt kjedelig å tro at man har en fungerende backup, også viser det seg når man får problemer at det ikke har virket. Setter virkelig pris på tilbakemeldinger hvis noen har erfaringer fra dette programmet, ellers må jeg vel bare sette meg ned og google litt/lese manual...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå