Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

dumpventil uten turbo..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klar over at alle kommer til å le av deg hvis du setter en sånn inn i bilen din??? :ermm:

ja, men bilen er trimmet til ca. 200 hk.. da er det vell ikke så farlig, men når bilen går helt rævva og pssjer hele tiden er det jo bare latterli.. men vis bilen samtidig går litt, så blir det vell bra,eller? :roll:

Lenke til kommentar

Her har du et bra tips turbogutt!

Du har med deg en kamerat og en 1.5 liters pepsi max. Du får kameraten din til å riste som faen og strkke armen ut av glasset , med pepsi flaska i handa. Når du girer, så åpner kameraten din opp flaska. Tror du vil bli helten i gata av den lyden ja! LYKKE TIL .!!! BROOOOOOM PYUYYYYYYSSSSSSSSSSSSSSS!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
går det ann å sette på dumpventil på en bil uten turbo?? og likevell få den fete "pssj" lyden..

Ta heller å kjøp på bilen din en turbo du... For det første så kommer bilen din til å gå MYE bedre, for det andre så kan du jo bare ta å kjøpe med en dump ventil å få real lyd... d blir jo mye artigere med litteranne mere power ikke :cool: sant????

Lenke til kommentar

En gang klarte jeg å slå hull i det bakerste røret på eksosanlegget mitt rett foran potta. Hvis jeg dro den helt ut på turtallene da og gikk av gassen så kunne man høre en liten "fssssssssst"-lyd hvis man kjørte med vinduene åpne.

 

Hvis ikke du klarer å slå hull akkurat på samme sted som meg kan du jo svi av 10- 30 000 på en turbokonvertering. Pluss en tusenlapp for dumpventilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...