w00tson Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 SVD er favoritt da den ikke krever perfeksjon på første skudd. M24/M95 snipere sliter mot SVD-snipere om de ikke får headshot på første forsøk.
kenneth11 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) Fyren som skrev mini-guiden hater Strike at Karkand jo! Strike at Karkand er moro nok, selv om favoritten min er Mashtuur City de gangene MEC faktisk har et lag som kommer seg over broa Edit: Bilde fra speiderturen min Endret 16. august 2005 av kenneth11
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg spiller egentlig bare kina og mec, men i går måtte jeg nesten spille usmc for å komme på laget til en kompis av meg. Tenkte å prøve m24 ettersom jeg nesten ikke har prøvd den i det hele tatt, og den rifla er syk! Jeg fikk 20 kills med sniper på mashtuur city og tok som regel folk på et skudd. Med SVD og den kinesiske rifla har jeg måttet skyte folk opp til 3 ganger før de har strøket med, pluss at de er vesentlig mindre treffsikre. Er egentlig ikke så glad i sniper, men m24runden min i går var helt vanvittig.
kenneth11 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg spiller egentlig bare kina og mec, men i går måtte jeg nesten spille usmc for å komme på laget til en kompis av meg. Tenkte å prøve m24 ettersom jeg nesten ikke har prøvd den i det hele tatt, og den rifla er syk! Jeg fikk 20 kills med sniper på mashtuur city og tok som regel folk på et skudd. Med SVD og den kinesiske rifla har jeg måttet skyte folk opp til 3 ganger før de har strøket med, pluss at de er vesentlig mindre treffsikre. Er egentlig ikke så glad i sniper, men m24runden min i går var helt vanvittig. M24 eier noe helt sinnsykt
sageman Skrevet 17. august 2005 Forfatter Skrevet 17. august 2005 Begynner å få inn teknikken nå, sikter konsekvent på hodet og som regel holder det med 1 skudd når offeret ligger i ro og avstanden ikke er altfor voldsom. Sliter litt enda med å ta folk i fart, bruker tipsa fra videoen, får headshot en sjelden gang, men som regel noen 'assist kill'.... Tok forresten 2 stk på 1 skudd igår, ikke så ofte det slår til Likte dårlig at siktet på M95 var såpass grovt i forhold til M24, men tror fortsatt jeg går for den som første unlock fordi det er svært ofte jeg ligger og sikter på hodet til en helikopterpilot...veldig fristende å prøve et skudd...
kenneth11 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Synes faktisk siktet på M95 er bedre jeg...er kanskje bare meg......
CosmoK Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Hehe, ingenting er bedre enn å skyte en helikopter pilot som frakter 2-5 mann med en M95. Bare synd at man ikke får poeng for alle de ombord som kræsjer i bakken noen få sekund senere... I de fleste andre spill hvor jeg spiller snikskytter er det veldig viktig å forflytte seg ofte. I BF2 kan du faktisk camp'e lenge på et godt kamuflert sted, og hvis du er forsiktig i tillegg. Jeg skyr høyden... folk (spesielt andre snikskyttere) som klatrer opp de høyeste kranene eller bygningene på brettet ber jo om å bli skutt... M95 kunne ha vært mer realistisk mht. skade på nært hold, men men...
MrLee Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 jeg hadde en genial runde på dalian plant. klarte å baile ut av en utrolig skada Blackhawk ned på den søylen med 4 sylindre som står ganske nær HI28 basen til kina. slapp meg ned på platåå der mellom søylene og la meg til rette og snipa mot HI 28 basen (den med den uferdige bygningen). Genialt nok, så klarte commander å plassere en supply drop midt mellom de 4 søylene, uten at jeg bedte om det, så jeg lå der hele runden og drepte folk. til slike commandere!
kenneth11 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 jeg hadde en genial runde på dalian plant. klarte å baile ut av en utrolig skada Blackhawk ned på den søylen med 4 sylindre som står ganske nær HI28 basen til kina. slapp meg ned på platåå der mellom søylene og la meg til rette og snipa mot HI 28 basen (den med den uferdige bygningen). Genialt nok, så klarte commander å plassere en supply drop midt mellom de 4 søylene, uten at jeg bedte om det, så jeg lå der hele runden og drepte folk. til slike commandere! hvis jeg havner i en slik posisjon så er jeg litt mindre egoistisk, for å si det sånn jeg rapporterer alt som flytter på seg til laget, slik at de vet hva som skjer her borte, og popper et par amerikanere/MEC'ere/kinesere en gang i blant
MrLee Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 seff gjorde jeg det. Tror de ble litt irritert på det etterhvert også. men det er fint mulig å drepe kinesere samtidig... spesiellt tullinger som stikker bort til samme fixed pos. MG for 3-4 gang på rad for å sitte og sture
kenneth11 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 seff gjorde jeg det. Tror de ble litt irritert på det etterhvert også. men det er fint mulig å drepe kinesere samtidig... spesiellt tullinger som stikker bort til samme fixed pos. MG for 3-4 gang på rad for å sitte og sture like moro er de som sitter på stingerne og TOW'ene gang etter gang etter gang mens flyene og tanksene kjemper et helt annet sted.
MrLee Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 det skumleste er hvor mange av dem som springer rundt som hodeløse kyllinger og ikke engang prøver å lokalisere sniperen...det er det første jeg gjør når jeg blir drept av en sniper, spawner som sniper og leter etter ham...ikke disse gutta nei..heh
Togo Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 (endret) Hadde vært artig om BF2 hadde representert virkeligheten. Folk springer rundt i camo suits midt i en by. Snipere: Ta dere et tak. Gå ut, sloss som menn, ikke ligg i buskaset og polere hjelmen mens dere venter på at tanksen skal stoppe så dere kan skyte karen på gunnern. Snipere er totalt unødvendig i dette spillet, gjør ikke annet enn å sanke kills og poeng. Endret 31. august 2005 av Togo
MrLee Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 tull, som spottere er de geniale. kan gi varsel når fiendlige heli kommer, tanks, APCs storinnrykk av squads osv... gir resten god mulighet til å preparere forsvar o.s.v... men da må som regel sniperen ha god disiplin og ikke røpe lokasjonen sin ved å skyte. (og ettersom snipere er en av de få praktiske måtene å ta ut gunneren på en tanks, så sier det seg selv at det alene er god grunn til å beholde dem i spillet )
Togo Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tullball, i forrige runde (ca time siden) så drepte jeg minst 3-4 folk med min AK-101 som satt oppe i tanksen og enda flere som gunner i Humwee. Snipere har ingen funksjoner andre klasser ikke har, derfor er den unødvendig. Du ser f.eks ingen snipere i klankamper. Hvorfor er det, mon tro? Jo, fordi alle kompetente folk har vett nok til å spotte når de ser noe - uansett kit.
kenneth11 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 tull, som spottere er de geniale. kan gi varsel når fiendlige heli kommer, tanks, APCs storinnrykk av squads osv... gir resten god mulighet til å preparere forsvar o.s.v... men da må som regel sniperen ha god disiplin og ikke røpe lokasjonen sin ved å skyte. (og ettersom snipere er en av de få praktiske måtene å ta ut gunneren på en tanks, så sier det seg selv at det alene er god grunn til å beholde dem i spillet ) vel, hvis du er på et ganske vanskelig skjulested (klippe som er umulig å nå med mindre du hopper i fallskjerm, f.eks), så trenger man ikke å unngå å skyte. i neste patch burde kanskje EA legge til at man får poeng for å spotte kjøretøy med sniper (kanskje litt begrenset da)..
Togo Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hvorfor det? Det er jo "just another way to celebrate mediocrity" (finner ikke passende utrykk på norsk). Hvorfor skal en få poeng for å gjøre noe en burde gjort til å begynne med (sprenging av UAV, radar og arty er et unntak). For ikke å snakke om hvor utrolig, utrolig exploita denne funksjonen ville blitt.
DurinVIII Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hvorfor det? Det er jo "just another way to celebrate mediocrity" (finner ikke passende utrykk på norsk). Hvorfor skal en få poeng for å gjøre noe en burde gjort til å begynne med (sprenging av UAV, radar og arty er et unntak). For ikke å snakke om hvor utrolig, utrolig exploita denne funksjonen ville blitt. Ditto. Måte på hva man skal få poeng for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå