Rampage Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) pent Endret 12. august 2005 av Rampage
Ksungam Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 ka1ser :!: nei lesling, jeg ble født 0 som alle andre, men var ikke det som var poenget... men nå som jeg er forbi 13-14 års stadiet syns jeg nesten jeg må få lov til å gjøre litt narr av de som er på det nå btw: (lette fra et nize pic fra gewgle for å ikke være off topic *smart1* )
Gjest mafister Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 ka1ser :!: nei lesling, jeg ble født 0 som alle andre, men var ikke det som var poenget... men nå som jeg er forbi 13-14 års stadiet syns jeg nesten jeg må få lov til å gjøre litt narr av de som er på det nå btw: (lette fra et nize pic fra gewgle for å ikke være off topic *smart1* ) yeahyeah BTW kaiser, reported
Ksungam Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 BTW kaiser, reported GIDD! er jo faktisk en idiotisk tråd
Gjest mafister Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 BTW kaiser, reported GIDD! er jo faktisk en idiotisk tråd Eh nei, jeg gamer cs 3-6 timer om dagen, og jeg er på ferie nå, har ingen tilgang til cs, vil bare se screenshots fra et spill! lol, da ville vel en BF2 screenshot tråd være like idiotisk
Ksungam Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 lol, da ville vel en BF2 screenshot tråd være like idiotisk Akkurat Og er ikke "kult" å spille cs 3-6 timer om dagen i sommerferien så pls slutt å skryt... Men nå skal jeg slutte å være ukoslig, trekker meg ut av denne tråden foreløpig.
Gjest mafister Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) lol, da ville vel en BF2 screenshot tråd være like idiotisk Akkurat Og er ikke "kult" å spille cs 3-6 timer om dagen i sommerferien så pls slutt å skryt... Men nå skal jeg slutte å være ukoslig, trekker meg ut av denne tråden foreløpig. jeg skryter ikke, men jeg er serri avhengig av det Edit: Klart jeg gjør andre ting om sommerferien, er ute, sykler, bader, osv Men når det er skoletider , da er jeg med venner, spiller cs / holder på med data, lr spiller fotball Endret 12. august 2005 av lesling
krizzzy Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Er forferdelig kjedelig å vere 13. Stakkars deg Ingen sprit osv osv
Gjest mafister Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Er forferdelig kjedelig å vere 13. Stakkars deg Ingen sprit osv osv Hvem har sagt at jeg ikke kan drikke når jeg er 13 ? Ber nå en moderator om å stenge denne tråden, grunnet for mye OT
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 lesling, du gjør det jo bare værre for deg selv. Og SMS-språk kan du vel ta et annet sted? Selv om du oppretter en tråd kan du faktisk ikke nekte noen å poste Screenshots av Stats, da bør du bli moderator e.l. først.
Rampage Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Han kan forsåvidt det. Fordi hvis noen poster statsbilder så er det offtopic.
Gjest mafister Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Men han får ikke gjort noe med det. jeg skriver IKKE sms språk, og jo, vis jeg skriver i første post, at jeg ikke vil se stats bilder, så er du jo ikke dum nok til å poste stats bilder kanskje du er men....
Rampage Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Men han får ikke gjort noe med det. Jo? Fordi han kan bare rapportere posten med statsbilde i og si at det er offtopic og be admin slette det?
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ja, men HAN kan ikke slette bildet. Drit nå i det. Har rarpportert tråden og håper den stenges.
xD^^ Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Men han får ikke gjort noe med det. jeg skriver IKKE sms språk, og jo, vis jeg skriver i første post, at jeg ikke vil se stats bilder, så er du jo ikke dum nok til å poste stats bilder kanskje du er men.... Hei, sorry. No offence. Jeg har ikke postet noen bilder eller kalt deg dum eller noe sånt. Jeg sa bare hva jeg syntes. Sorry hvis du mistolket det.
Rampage Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ja, men HAN kan ikke slette bildet. Drit nå i det. Har rarpportert tråden og håper den stenges. Det jeg nesten la ved selv. Nei, han kan ikke direkte gjøre noe med det. Trodde uansett han hadde rapportert tråden selv også? *stopp zeh posting boys*
Black Star Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Ber nå en moderator om å stenge denne tråden, grunnet for mye OT Ay ay sir
Anbefalte innlegg