Gå til innhold

Noen spm om warlock, og morroa rundt klassen :) .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gnom warlock ftw!

 

Gnomes have more fun.

 

EDIT: Jeg ahr en lvl 42 Gnome Warlock, og det er like hyggelig hver gang noen spør om jeg kan summone dem, serlig hvis de vil gi penger for det. Og etter mine erfaringer så har gnomer med fun. Nesten alltid når det er en gjeng som danser rundt et bål foran banken i IF, så står det både en og to gnomer der og ha det moro. Men du får det vel ikke mer moro en du selv prøver å stelle i stand.

Tror jeg har brukt mer gull på drikke og "party" ting en jeg har brukt på wåpen og armor de siste 10 levlene. :D

 

Moro er det. :w00t:

Det er jo fordi Gnomer er klassen for oss med litt humor som ikke tar alt så seriøst :-)

 

Derfor jeg aldri ganker gnomes med min hordealt, er somregel ålreite folk.

Lenke til kommentar
Gnom warlock ftw!

 

Gnomes have more fun.

 

EDIT: Jeg ahr en lvl 42 Gnome Warlock, og det er like hyggelig hver gang noen spør om jeg kan summone dem, serlig hvis de vil gi penger for det. Og etter mine erfaringer så har gnomer med fun. Nesten alltid når det er en gjeng som danser rundt et bål foran banken i IF, så står det både en og to gnomer der og ha det moro. Men du får det vel ikke mer moro en du selv prøver å stelle i stand.

Tror jeg har brukt mer gull på drikke og "party" ting en jeg har brukt på wåpen og armor de siste 10 levlene.  :D

 

Moro er det.  :w00t:

Det er jo fordi Gnomer er klassen for oss med litt humor som ikke tar alt så seriøst :-)

 

Derfor jeg aldri ganker gnomes med min hordealt, er somregel ålreite folk.

men dere er stygge :p . Lubne!

I felheart ser dere helt loka ut, mens human ser mer normale ut :) . Og man må nesten være større enn minionen sin da :p .

Lenke til kommentar
Jeg tør vedde ti gull på at du blir pisslei warlocken din før level 60 :)

Personlig synes jeg warlock er det som er vanskeligst å bli lei, nettopp fordi det er så variert og utfordrende. Eneste som er plagsomt er soulshards i pvp.

kan noen si meg hvilke skills som spiser shards? min warlock på en annen server level 15 (vil ikke bruke han opp) har for mange shards, så når får man shards consuming skillzz?

Lenke til kommentar
gnomene er latterlige.. syntes nesten synd på dem :p

 

får latterkrampe hver gang jeg ser en liten pygme gnom som sitter oppe på mounten..

gnomene skulle ikke hatt warlock iom. at de ikke passer på en hest.. :hmm:

 

man må nesten se det selv for å kunne forstå hva jeg mener...

bilde da mon :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...