CurSe Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Vet jeg har sett en identisk tråd tidligere i år, men jeg klarer ikke å finne den når jeg søker(beklager). Problemet er at jeg ikke kan invitere noen kompiser på Arranged Team eller lage et game i Custom Game som andre kan joine. De som prøver å joine får opp den meldingen når man prøver å joine et game hvor host'en har firewall. Før jeg formaterte så kunne jeg invitere og lage games i Custom Game, men etter at jeg installerte WINXP SP2 med brannmur så går det ikke lenger. Jeg har satt warcraft 3 ROC og TFT i unntak på brannmuren, men det fikset ikke problemet. Noen som vet hvordan jeg kan fikse på dette?
Zodux Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Jeg har ikke så mye peil på Windows XP SP-2 firewall, men jeg tror fremdeles jeg har en løsning på problemet du beskriver. Du nevnte at du godkjente programmet for start og at det var greit at spillet bruker nettet, dette holder nok dessverre ikke. Det du må gjøre er å gå inn på oppsettet for firewallen din og godkjenne følgende porter: UDP: 6112 TCP: 6112 Håper dette bidrar til at problemet løses!
CurSe Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Har heller ikke peiling på Windows XP SP-2 firewall Hva skal jeg egentlig skrive her? Tør ikke skrive noe navn når jeg ikke har peiling på hva som skal stå der:
Zodux Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Lag f.eks en som heter W3 UDP til å åpne 6881 UDP og en som heter W3 TCP for å åpne 6881 TCP. Skal ikke ha noe å si hva den heter, bare du skriver inn rett port.
CurSe Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Lag f.eks en som heter W3 UDP til å åpne 6881 UDP og en som heter W3 TCP for å åpne 6881 TCP. Skal ikke ha noe å si hva den heter, bare du skriver inn rett port. Du mener 6112? Ble usikker nå
Zodux Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Au, beklager. Jeg tenkte torrent når jeg sa 6881. Det skulle være 6112. Beklager, var litt trøtt.
CurSe Skrevet 13. august 2005 Forfatter Skrevet 13. august 2005 Det så ut til å funke. Fikk hvertfall til å invitere til Arranged Team så da antar jeg at Custom Game også funker. Tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå