Bromlexl Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Saken er den at jeg kjøpte Riddick EFBB idag. Installerte det og skulle kjøre det. Helt svart skjerm med beskjeden OUT OF RANGE. også noen tall og hertz. Nå kommer jeg jo ikke inn i noen optionmeny og kan endre på det. Noe som gjør dette til en heller fortvilt situasjon. Har prøvd alt XP har å by på av kompatibiliteter. Uten videre hell...Så nå gir jeg dere spørsmålet. Hva kan jeg gjøre???
Hermans Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hei! Jeg hadde et lignende problem med battlefield når det kom ut, hvis du har et fps/hertz program hvor du låser hvor mye fps du skal ha, kan det ha noe med det å gjøre
Bromlexl Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Lasta ned no cd crack og da fynket det Så mye for å være låvlig. men nå fynker det og jeg trenger ikke dvden
Zodux Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Er det et UBIsoft-spill? Har nemlig fått inntrykk av at nesten hvert eneste spill dem lanserer har slike feil.
Mala Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Lasta ned no cd crack og da fynket det Så mye for å være låvlig. men nå fynker det og jeg trenger ikke dvden JA du sitter på en DVD du, eg fikk med dette konge spillet med mitt 7800gtx, 5 CD`er der JAJA! Kan vere kjekt å den DVD`en neste gang en kansje vil installere det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå