Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden

lokeland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Plassene til de som sitter på HW-rekka er ikke bestemt. Vi har holdt av området, men plasseringen er ganske tilfeldige. Legger ved et bilde av min hylle(Spenner over to plasser).

5580038[/snapback]

Fint tastatur på laptopen da. :wee:

Skrevet
Daniel, du har jo plassert oss 6 fra Nesodden helt totalt feil! Jaja, er vel litt sent å endre nå...

5583301[/snapback]

Jeg får visst gjenta meg selv.

Det Daniel har gjort er høyst midlertidig. Først og fremst er det for å holde av plassene. Neste helg skal vi sette oss ned å ta for oss dette ordentlig.

Skrevet
Er det mulighet for å få tak i en billett nå? Fikk en fyr til å bestille billetter, men han skjønte tydeligvis ikke at jeg skulle to. :\

5583258[/snapback]

er vel det ja!

Jeg fikk i tak i veeeldig seint i fjor ;P

Er vel alltids igjen et par mot slutten uansett!

Skrevet (endret)

Får da håpe det.. Det er ikke flere billetter igjen nå, men jeg stillte meg i kø i håp om at det er over 200 som avbestiller sånn at de foran meg og jeg får billett.. X]

Endret av mads89
Skrevet

Mente for en stund siden at jeg så en lista over ting man burde ha med seg på tg. Lurte på om noen kunne lage/legge ut det her. Er jo veldig nyttig.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Mente for en stund siden at jeg så en lista over ting man burde ha med seg på tg. Lurte på om noen kunne lage/legge ut det her. Er jo veldig nyttig.

5601842[/snapback]

Se her du.

Skrevet

5601842[/snapback]

Se her du.

5601852[/snapback]

Næmen.. :p har du sett.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Har dere noen forslag på et kabinett jeg kan kjøpe meg til TG? Har et svært Chieftec kabinett nå, så ville hatt et lite og lett som er greit å få med seg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...