Gå til innhold

Høstens nye mobiler


JZA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. men hvorfor står det ikke Panasonic vs3 og andre de nye tynne panasonic seriene på "høstens ny mobiler" ? :hmm:

 

Jeg har venta på den mobilen lenge nok... fikk først høre at den skulle komme i juli... men det gjorde den visst ikke nei... så noen som har detaljer om mobilens lanserings dato?

Lenke til kommentar

hmm, må si jeg synes lg b2100 ser latterlig ut og med et interminne på 1mb :D:p men motorola slvr v8 var lekker :love:. men hvorfor står ikke k600 der?? skal ikke den også komme i løpet av høsten?? :hmm:

 

 

Likte Nokia N-91 og Samsung D700 best

regner med at du mener z700 eller d600?? jeg kunne ihvertfall ikke se noen modell med navnet d700 fra samsung

Endret av warpig
Lenke til kommentar
hmm.. men hvorfor står det ikke Panasonic vs3 og andre de nye tynne panasonic seriene på "høstens ny mobiler" ? :hmm:

 

Jeg har venta på den mobilen lenge nok... fikk først høre at den skulle komme i juli... men det gjorde den visst ikke nei... så noen som har detaljer om mobilens lanserings dato?

Manger noen mobiler i artikkelen ja :hrm:

Høst: september - november. Burde da ikke telefoner som VS3 (skal egnetlig komme i slutten av august, men det blir nok september), S75 og SXG 75 (begge i oktober) stå på listen over kommende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...