Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

En NYERE ny firmware til Speedtouch 510! (4.3.2.6)


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Har lagt inn denne firmwaren, og det fungerer bra. MEN, den nederste lampen på modemet har sluttet å lyse. Helt død. Internett fungerer som bare det, men denne lampen fungerer ikke i det hele tatt. Har dette skjedd med noen av dere? Sliter litt med å få til en IP-Telefon jeg har skaffet meg. Kan det ha noe med den lampen å gjøre? Den indikerer jo at det er liv fra modem til pc, noe det også er, så derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor den ikke lyser, og om det har noe å si. :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

heisann. jeg har og noe problemer her.

har et sånt speedtouch 510i med bare EN port ut. (ikke 4/5 som noen av dem har)

videre har jeg en D-LINK switch der 2 pc`er og en playstation er koblet til. skaffer meg nå nettopp IP telefoni fra telenor og koblet denne og på switchen. meeen det funker selvfølgelig ikke... har lett litt på nettetog det virker som firmwaren i modemet ikke helt er på nett (get the pun?) med voip. versjon 4.2.7.16

på info jeg fant virket det som den nyeste 4.3.2.6 skulle hjelpe. mulig det GJØR det men jeg fikk det nå ikke til da.

sooo.. vil det normalt funke med det utstyret jeg har? hvis jeg må oppgradere til 4326 igjen (nedgraderte igjen da jeg ikke fikk noe funk) hva bør jeg stille ting inn på. er noe grønn på slikt så noen gode forklaringer hadde vært fint.

 

BTW modemet mit har jo som sagt bare en port. men likevel er det satt opp som router. hvorfor det? burde det kanskje stå som bridge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...