ka1ser Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Skal lage meg en alliance char på Burning Blade, hvilken rase og klasse burde jeg velge? Hva trengs det mest av, hva er artigst, osv.. Og kan ikke Alliance være shaman?
chokke Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Skal lage meg en alliance char på Burning Blade, hvilken rase og klasse burde jeg velge? Hva trengs det mest av, hva er artigst, osv.. Og kan ikke Alliance være shaman? tror ikke burning blade har mangel på noen klasser overbefolka så det holder. Anbefaler deg en annen server. Men hvis du er så sta og SKAL begynne der er vel prester/druider alltid mangel på.
ka1ser Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Ja har spillt meg opp på lvl 20 druid som Ku. Da prøver jeg meg som NE.. Alle kompisene mine spiller der.. derfor.
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Warriors og priests er grunnsteinene i en gruppe, så om du vil være litt ettertraktet, er disse to finfine. Mage (dps, aoe, vann, sheep), warlock (soulstone, debuff), paladin (buffs og heals), druid (buff, heals, offtank) og rogue (dps, lockpick, sap) er alle kjekke å ha med. Hunter er derimot ikke den mest ettertraktede klassen. Hunter er den tykke personen som blir valgt sist i lagspill.
Ickz Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 (endret) Warriors og priests er grunnsteinene i en gruppe, så om du vil være litt ettertraktet, er disse to finfine. Mage (dps, aoe, vann, sheep), warlock (soulstone, debuff), paladin (buffs og heals), druid (buff, heals, offtank) og rogue (dps, lockpick, sap) er alle kjekke å ha med. Hunter er derimot ikke den mest ettertraktede klassen. Hunter er den tykke personen som blir valgt sist i lagspill. det med hunter håper jeg blir endra på nå som blizzard skal se over den classen. quoter litt fra hunter concerns summary: Main issueLack of recognition of the class in high level instance. Hunters feel rejected in raids, they have a feel-up role, not an important one. Suggestion: A Pull that doesn't aggro every mobs in a group (very difficult to add without unbalancing gameplay, long cooldown? Limited AOE?) Main issue Pets are seen as useless in instance. Also, they do not have a “true personality”. Suggestion: Giving them a special, unique role or transforming them in secondary tanks. Need more extensive, customization Players suggest two short skills tree, one on defence and another on offence. A few simple buffs (increase attack/armour value)… More difference in pets-type such as higher slower damage for a bear and quicker but lighter for a wolf. Endret 10. august 2005 av Ickz
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jepp, det stemmer vel mer eller mindre, det som står på den siden. Hunters har ingen spesiell funksjon i grupper, sånn rent annet enn å hive på litt ekstra dps og ha med en halv offtank. Personlig ville jeg heller tatt en ekstra warrior, shaman eller rogue om man hadde warrior, priest, mage og shaman/rogue/warlock/druid i gruppen fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå