B.H.H Skrevet 10. august 2005 Skrevet 10. august 2005 Jeg har et problem med HL2. Noen bygninger og ting blir lilla. Noen ting som ligger på gulvet vises kun skyggen av. Skjermkortet jeg har er Radeon X800XL og jeg bruker de nyeste catalyst driverne fra ATI. Noe som vet hva som er feil??
B.H.H Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 Har du AA på? Isåfall skru det av har prød å slått AA av men det er ingen forskjell
B.H.H Skrevet 10. august 2005 Forfatter Skrevet 10. august 2005 finnes det et program som fjerner gamle drivere?? Tenkte jeg skulle fjerne alle driverne og legge inn nye
B.H.H Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Har nå prøvd å fjerne alle drivere og legge inn nye. Brukte Omega driveren, men det er fortsatt feil
co2 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kutt gradvis ned på div. instillinger å se når det forsvinner
B.H.H Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 Kutt gradvis ned på div. instillinger å se når det forsvinner Har prød det og
B.H.H Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 noen ganger mens jeg spiller kikker det og denne beskjeden kommer fram:
krister461 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Kutt gradvis ned på div. instillinger å se når det forsvinner Har prød det og Betyr det at problemet vedvarer når alle innstillinger er på minimum/alt er slått av?
B.H.H Skrevet 11. august 2005 Forfatter Skrevet 11. august 2005 (endret) Kutt gradvis ned på div. instillinger å se når det forsvinner Har prød det og Betyr det at problemet vedvarer når alle innstillinger er på minimum/alt er slått av? Ja, har prøvd det meste av innstillingene! Endret 11. august 2005 av B.H.H
Glipp Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 hadde det samme problemet selv en stund siden.. men bare at til meg så forsvant det av seg selv etter et pare dager uten at jeg hadde gjort noe
Stifi Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 hadde det samme problemet selv en stund siden.. men bare at til meg så forsvant det av seg selv etter et pare dager uten at jeg hadde gjort noe Samme skjedde med meg i "The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay" i begynnelsen av spillet. Men så forsvant det.
B.H.H Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 har samme problem i CS:Source. Kan se igjennom dører OSV
alphadec Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Jeg har et problem med HL2. Noen bygninger og ting blir lilla. Noen ting som ligger på gulvet vises kun skyggen av. Skjermkortet jeg har er Radeon X800XL og jeg bruker de nyeste catalyst driverne fra ATI. Noe som vet hva som er feil?? Dette er ingen feil men det er endel modders som jobber lit vel raskt!!! Har selv kommet over noen mods som kan ha dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå