Gå til innhold

spør angående Skjermkort


SaTriX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja.. men sjansen for at dette går er veldig liten.

og nå snakker vi om ytelse rett ut av pakka.

veldig liten?? hvordan vet du det? mange som har åpnet alle pipes, men det fleste får ikke åpnet mer enn 12, selv om det er bra det også

Mange som har åpnet, om det fungerer uten artifacts er en annen sak. I begynnelsen når 6800LE kom på markedet var det en del som lykkes med det. Nå har det seg sånn at produsentene laserkutter slik at dette ikke skal være mulig. De vil selfølgelig selge så mange kort som mulig. 6800LE har også vært ett problembarn hos flere produsenter og out of the box, 6600GT er bedre.

Endret av nikhuse
Lenke til kommentar
ja.. men sjansen for at dette går er veldig liten.

og nå snakker vi om ytelse rett ut av pakka.

veldig liten?? hvordan vet du det? mange som har åpnet alle pipes, men det fleste får ikke åpnet mer enn 12, selv om det er bra det også

da 6800le først kom på markedet var det stor sjanse for å åpne 4/8pipelines.

men produsentene tapte penger på dette, siden færre kjøpte de dyrere kortene 6800nu/gt. så da fixet og trikset(kuttet piplinene fysisk) produsentene slik at det skal være vanskeligere å åpne pipelinene.

 

derfor vet jeg det!

 

at du har klart det, er ikke annet enn flaks.

husker jeg så er diagram som viste ca hvor stor sjansen var for å få åpnet pips'ene før juletider, og i mai. jul var det 50 eller 60 prosents sjanse, og i mai var den nede mellom 20 og 30 prosent.

 

da ville jeg heller kjøpt et kort som det er garantert at du får kjempe god ytelse fra, enn å satse på at jeg skal klare å åpne pipelines når sjansen er så liten som den er.

 

edit: nikhuse var før meg

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...